ליאו מסי: "ברצלונה לא מספיק טובה כדי להילחם על ליגת האלופות"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

ההדחות לליברפול ולרומא ("קשה לי להסביר"), ההשעייה של סיטי ("איש לא חשב שזה יכול לקרות"), רונאלדו ("כל עוד הוא ישחק הוא יכבוש"), חזרה אפשרית של ניימאר ותאריך הפרישה. הפרעוש בראיון מיוחד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בחודשים האחרונים ניתן לקשר את ברצלונה לכל היבט שלילי. האלופה הספרדית שהייתה מזוהה בעשור החולף רק בזכות הכדורגל הסוחף שלה, עולה לכותרות בגלל כשלים בהנהלה, שכללו סאגה מיותרת של פיטורי ארנסטו ואלוורדה וביקורת פומבית של כוכב הקבוצה ליאו מסי נגד המנהל הספורטיבי אריק אבידל. היום (חמישי) ערך הפרעוש ראיון מקיף ומיוחד עבור מונדו דפורטיבו ודיבר על הכל.

יהיה קשה לקחת את ליגת האלופות ואת הליגה: "אי אפשר לדעת, נכון שבליגה גם ריאל מדריד וגם אנחנו לא ממש יציבים, ואני חושב שנלך עד הסוף והליגה לא תסתיים אחרי הקלאסיקו. יש לנו משחקים חשובים. לגבי ליגת האלופות אנחנו פשוט צריכים להמשיך לנצח אבל ברצלונה כיום לא מספיק טובה כדי להילחם על ליגת האלופות".

מה היה חסר לכם בשנים האחרונות: "אני חושב שהיינו צריכים להימנע מטעויות טיפשיות ולשחק מחויב, דבר שלא עשינו במשחקי החוץ נגד רומא וליברפול. שם נראה שאנחנו מתנתקים לחלוטין ומה שקורה קורה, אנחנו צריכים להגיע מוכנים לנסות להגיע 100 מוכנים לכל משחק. באופן כללי למשחקים נגד ליברפול ורומא אני מתקשה למצוא הסבר, במיוחד למשחק נגד ליברפול. נגד רומא יכול לקרות פעם בכמה זמן שקבוצה תופסת אותך לא מוכן, אבל כאשר קורה אותו דבר שנה לאחר מכן, קשה לי להסביר".


"קשה לי להסביר איך הודחו על ידי ליברפול" (AFP)


התגובה לאריק אבידל:
"הרגשתי שהוא תקף אותי, אז הגבתי. הרגשתי שהוא תקף את השחקנים. הוא דיבר יותר מדי על חדר ההלבשה על הכוח שלי ועל כך שאני מקבל החלטות, וברור שזה מפריע לי כשזה בא ממישהו מתוך המועדון. זה היה נראה לי מטורף לשים את השחקנים במרכז הסיפור הזה. חשוב לי להבהיר את זה שפשוט לא יכולתי לתת למנהל הספורטיבי לצאת נגדי ככה".

פיטורי ואלוורדה: "הוא מאמן נהדר וגם בן אדם נפלא, אמרתי את זה המון פעמים. היו משחקים שהיינו יותר אחראים ממנו, אבל בסוף הכי קל זה להגיד למאמן לשנות את ההרכב והצוות ידע את זה. אחר כך הגיע ההפסד לאתלטיקו, משחק בו שלטנו והפסדנו בחמש הדקות האחרונות. זה היה מביש".

על קיקה סטיין: "אני מכיר אותו עוד ממשחקים נגדו בעבר וגם יצא לנו לשוחח. הוא בחור מאוד חיובי, שאוהב לדבר על דברים וחי את הפרטים הכי קטנים. הוא מאוד אוהב כדורגל וכל הזמן חושב על הקבוצה".


ואלוורדה. מסי שוב גיבה אותו ( David Ramos/Getty Images)

לקראת המשחק בסאן פאולו נגד נאפולי שמזוהת עם דייגו מראדונה: "כבר הרבה זמן רציתי להיות באצטדיון הזה ומעולם לא הייתי בו. אני מאוד נרגש למרות שהאצטדיון כבר משופץ והאנשים השתנו. זו תהיה חוויה יפה מאוד".

הופתעת מהניצחון של אתלטיקו מדריד על ליברפול: "האמת שלא, ביום של ההגרלה היה לנו ברור שיהיה משחק צמוד, מכיוון שאתלטיקו היא יריבה עיקשת ומאוד קשה לשחק מולה".

עונש ההרחקה של מנצ'סטר סיטי: "זה מפתיע אותי כי איש לא חשב שדבר כזה יכול לקרות. פריז סן ז'רמן שילמה קנס או שאני לא יודע מה הלך שם. אם בסופו של סיטי לא תשחק בליגת האלופות עם כל השחקנים שהיא רכשה, זה יהיה מוזר".


"איש לא חשב שמנצ'סטר סיטי תושעה מליגת האלופות" (SCARFF/AFP via Getty Images)

האם תרצה שאגוארו יצטרף: "מה אתה רוצה שנחתים את כל השחקנים? (צוחק). אני לא יודע, אבל אם סיטי באמת לא תשחק בליגת האלופות יהיו שחקנים שינסו לעזוב, מאוד קשה לא לשחק שנתיים בליגת האלופות".

מועמדות ניימאר ולאוטרו מרטינס: "ניימאר מאוד רוצה לחזור, הוא כל הזמן מצטער שעזב. הוא עשה המון כדי לחזור וזה יכול להיות צעד שיקרב אותו בחזרה. בברצלונה הוא תמיד היה טוב, מקצוען ברמה הכי גבוהה, שחקן מזן אחר. לאוטרו? הוא שחקן מיוחד ותמיד אפשר היה לראות עליו שהוא יצליח, עכשיו זה מתפוצץ. זו תהיה פצצה ענקית אם הוא יגיע לשחק איתי ועם סוארס, הלוואי שזה יקרה ונוכל להילחם על כל התארים, כולל ליגת האלופות".

מי מועמד לזכות בליגת האלופות: "כל היריבות קשות, פריז הלכה לשחק בדורטמונד והפסידה. ליברפול פגשה את את אתטליקו והפסידה. אבל אני חושב שליברפול, יובנטוס, פריז סן ז'רמן וריאל מדריד הן הכי חזקות היום. האם נגיע לגמר? אני מקווה, זה משהו שאני כבר רוצה שנים".

מה אתה חושב על העונה של כריסטיאנו רונאלדו: "רגיל לזה שהוא ממשיך לכבוש, הוא חלוץ טרף. הוא אוהב לכבוש, ובכל יום שהוא ישחק הוא יכבוש".

אם תשחקו ביחד, אתם תמסרו אחד לשני: "אני מניח שכן, בסופו של דבר".


כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק לכבוש. את ליאו מסי זה לא מפתיע (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

המטרה בסיום העונה: "שנמשיך להיאבק עם כל התארים, ולהופיע בצורה טובה יותר מהיכולת שלנו בחודש ינואר. אנחנו בדרך לשם, אנחנו צריכים להיות סבלניים כדי לשנות את המצב הזה".

מתי תחליט לתלות את הנעליים? "אני באמת לא יודע, אני מרגיש טוב מאוד, טוב יותר מאשר בשנים הקודמות. מבחינה פיזיולוגית אני מרגיש טוב מאוד. האם אשחק עד גיל 40? נראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי