"ארלינג הולאנד שחקן מרהיב, הוא מושלם עבור ריאל מדריד"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

לפי אלברו נגדרו, חלוץ מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד לשעבר, ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד מתאים לבלאנקוס: "בנזמה זקוק למישהו כמוהו, שיתוף הפעולה ביניהם עשוי לעבוד בצורה טובה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

"ארלינג הולנד יכול להתאים בצורה מושלמת לריאל מדריד. אני חושב ששיתוף הפעולה בינו לבין קארים בנזמה עשוי לעבוד בצורה טובה, בעיקר כי מדובר בשני חלוצים מאוד שונים. ריאל זקוקה לחלוץ בסגנון של הולאנד  שיכול להשלים את בנזמה שזקוק מאוד לשחקן מסוגו לצידו". הדובר הוא אלברו נגדרו, חלוץ מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד לשעבר, שהתמוגג מילד הפלא של בורוסיה דורטמונד.

נגרדו בן ה-34 החמיא לכישרון הנורבגי, שכזכור הבקיע בשבוע שעבר צמד בניצחון דורטמונד על פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות: "צפיתי בהרבה מאוד משחקים הולאנד, מדובר בשחקן כדורגל מרהיב שבועט מצוין בשתי הרגליים ויודע לנצל מצבי הבקעה ברמה הכי גבוהה שיש. הוא בסך הכל בן 19, כך שאין לי ספק שהוא ימשיך לצמוח ולהשתפר".

הולאנד הפך לשם דבר באירופה העונה, כשהבקיע לא פחות מ-40 שערים בכל המסגרות במדי רד בול זלצבורג ובורוסיה דורטמונד, כולל עשרה גולים בשבע הופעותיו הראשונות במפעל היוקרתי מכולם – ליגת האלופות. בחודש ינואר האחרון, כזכור, הצהובים שחורים שילמו לרד בול זלצבורג 20 מיליון יורו והחתימו על חוזה ארוך טווח את הכישרון הנורבגי, שהיה מבוקש על ידי מספר רב של מועדונים בכירים באירופה.


מתאים לריאל מדריד? ארלינג הולאנד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי