"אנשי המקצוע של ברצלונה העדיפו את יוביץ' על פני הולאנד"

ארלינג הולאנד, פרסנל קימפמבה
ארלינג הולאנד, פרסנל קימפמבה | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

בספרד מדווחים שנציגיה של אלופת ספרד צפו ב-15 משחקים שונים של החלוץ, לפני שזה עבר לבורוסיה דורטמונד, אך הם לא התלהבו מהיכולות הטכניות של ילד הפלא הנורבגי

(גודל טקסט)

ימים ספורים לאחר שצירפה את מרטין ברייטוויט האלמוני, בספרד טוענים היום (רביעי) שברצלונה העדיפה את לוקה יוביץ' על פניו של ארלינג הולאנד, אותו נציגים של אלופת ספרד נסעו לראות מקרוב ב-15 משחקים שונים.

ב'מונדו דפורטיבו' פורסם שבארסה בחנה את האפשרות להחתים את ילד הפלא הנורבגי לפני שהוא השלים את מעברו לבורוסיה דורטמונד במהלך הקיץ וגם בחודש ינואר האחרון, אולם אנשי המקצוע במועדון לא התלהבו מהיכולות הטכניות של החלוץ. 

לפי הדיווח, עוד לפני הפציעה, ברצלונה חיפשה לצרף חלוץ צעיר שיצבור ניסיון לצד לואיס סוארס והולאנד היה אחד השמות שהיו על הפרק, אך נציגי אלופת ספרד סברו שלוקה יוביץ', שבסופו של דבר חתם בריאל מדריד וטרם השאיר במדיה חותם, הוא חלוץ טוב יותר.

זמן קצר לאחר מכן, הולאנד כבר הפך לאחד השמות החמים באירופה כשבמאזנו לא פחות מ-40 שערים ב-30 משחקים העונה בכל המסגרות במדי רד בול זלצבורג ובורוסיה דורטמונד, כולל עשרה שערים בשבע הופעותיו הראשונות במסגרת ליגת האלופות.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי