חלוץ המריבה? מסתמן מאבק בין ברצלונה לריאל על לאוטרו מרטינס

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

שתי האימפריות חושקות בשחקנה של אינטר ונבחרת ארגנטינה, בספרד דווח כי פלורנטינו פרס "ייתן הכל" בכדי להחתימו. ורנר מעדיף את ליברפול על הקטלונים ויונייטד

(גודל טקסט)

מאבק גדול מסתמן בקיץ בין שתי היריבות הכי גדולות – ברצלונה וריאל מדריד. שתי האימפריות הספרדיות חושקות בלאוטרו מרטינס, חלוצה של אינטר. הארגנטינאי בן ה-22 כבש העונה 16 שערים ב-30 הופעות במדי הנראזורי בכל המסגרות וללא ספק מתחיל להיראות העונה כשחקן ברמה הכי גבוהה. 

על פי התקשורת הספרדית, בבארסה הבינו שחיזוק בעמדת ה-"9" הוא בלתי נמנע, מה שגם ששחקן כמו לאוטרו הוא החתמה אסטרטגית שיכול להוביל למשך הרבה שנים את החוד של הקטלונים. עם זאת, על פי אותו דיווח, נשיאה של ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, "ייתן את הכל" בשביל לזכות בחלוץ והחליט ללכת עליו בכל הכוח. לוקה יוביץ' לא מספק בינתיים את הסחורה (וגם לא מקבל יותר מדי דקות מזינדין זידאן) וקארים בנזמה כבר בן 32, ועל כן הלבנים צפויים להחתים אף הם שחקן התקפה בכיר בקיץ.

מבחינת משאבים לבלאנקוס יש יתרון והמועדון מסודר מאוד מבחינה ניהולית, להבדיל מהכאוס שעובר על ברצלונה בחודשים האחרונים, אך אצל הבלאוגרנה מקווים שליאו מסי יצליח לשכנע את חברו לנבחרת להצטרף. 


פלורנטינו פרס. הולך בכל הכוח על החלוץ (AFP)

הנושא הוא פשוט – למרטינס סעיף שחרור שעומד על 111 מיליון יורו שיהיה אפשר להפעילו במהלך חודש יולי. הראשונה שתצליח לפתות את השחקן ולסכם איתו תזכה בו, שכן מו"מ מול אינטר לא צפוי להתנהל, שכן הקבוצה של אנטוניו קונטה לא תוותר עליו במחיר נמוך יותר מאשר סעיף השחרור.

במקביל, אחד המועמדים הנוספים של ברצלונה הוא חלוצה הלוהט של לייפציג, טימו ורנר. לגרמני בן ה-23 לא פחות מ-27 שערים העונה בכל המסגרות (33 הופעות) והוא מעורר עניין רב אצל אריות היבשת, אך על פי הדיווחים הוא מעוניין לשחק תחת בן ארצו יורגן קלופ בליברפול בעונה הבאה וידחה את התעניינות מבארסה וממנצ'סטר יונייטד.


טימו ורנר (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי