אחרי סיום דרמטי: ולנסיה גברה 1:2 על בטיס

שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

העטלפים חגגו ושיפרו עמדות במאבק על הטופ ארבע, האנדלוסים עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. צמד של שארלס העניק לאייבר 0:3 קריטי על לבאנטה

(גודל טקסט)

בצל הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה (ראשון ב-22:00) ואחרי הניצחון הדחוק של ריאל סוסיאדד, המחזור ה-26 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים. במוקד, ולנסיה גברה על בטיס 1:2. עוד קודם לכן, במשחק שפתח את היום, אייבר גברה בביתה 0:3 על לבאנטה. בהמשך: לגאנס – אלאבס (19:30), גרנאדה – סלטיה ויגו (22:00).

ולנסיה – בטיס 1:2
העטלפים שיפרו עמדות במאבק על הטופ ארבע, כשקטעו רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלו בזכות שלוש הנקודות שאספו למקום השביעי, והם רחוקים שתי נקודות בלבד מהמקום הרביעי. מנגד, עבור האנדלוסים היה זה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והם נותרו במקום ה-13. המארחת עלתה ל-0:1 משער נהדר של קווין גאמיירו מבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-60, ובדקה ה-89 דני פארחו הכפיל את התוצאה עם סיומת חכמה מתוך הרחבה. בטיס לא ויתרה ובדקה ה-93 הצליחה לצמק עם בעיטה עוצמתית של לורן מורון מתוך הרחבה, אך השוויון לא הגיע.

אייבר – לבאנטה 0:2
צמד של שארלס הברזילאי (27 ו-48) קטע רצף של ארבע משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והגדיל את הפער מהקו האדום לחמש נקודות, כשבמחזור הבא אייבר תארח את מאיורקה שניצבת מתחת לקו האדום לקרב תחתית לוהט. אגב, החלוץ אף החמיץ פנדל בדקה ה-72. מי שקבע את תוצאת המשחק היה פביאן אורייאנה עם שער מתוך הרחבה בדקה ה-85. לבאנטה, שהגיעה למשחק אחרי הניצחון הסנסציוני על ריאל מדריד, לא באמת הייתה זקוקה לנקודות ושיחקה בהתאם. האורחת נותרה במרכז הטבלה עם 32 נקודות ובשבוע הבא היא תקווה לשפר עמדות במשחק בית מול גרנאדה.


שחקני אייבר חוגגים (Juan Manuel Serrano Arce / Contributor)

תוצאה נוספת
לגאנס – אלאבס 1:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי