יעבור לבאיירן או ימשיך בבארסה? בספרד הציגו את "תכנית קוטיניו" לקיץ

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images, PAU BARRENA/AFP via Getty Images

בעיתון "ספורט" הקטאלוני דווח כי ברצלונה לא מתכוונת להשאיר את השחקן היקר בהיסטוריה שלה, שעשוי לעבור לבאיירן מינכן בה הוא משחק העונה או להיות חלק מעסקה גדולה שתתרחש בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

בזמן שהיא חווה עונה הפכפכה ביותר בליגה, ברצלונה מתחילה להיערך במקביל גם לעונה הבאה, כאשר סימן שאלה גדול מאוד מרחף מעל המועדון – האם פיליפה קוטיניו, שעבר בקיץ האחרון לבאיירן מינכן בהשאלה, יחזור לסגל של קיקה סטיין?

בעיתון "ספורט" הקטאלוני הציגו היום (חמישי) את "תכנית קוטיניו" ובה הבהירו כי הברזילאי לא צפוי להמשיך לשחק בבארסה גם בעונה הבאה, כאשר בזמן זה קיימים שני תסריטים. בראשון – באיירן עשויה לנצל את סעיף רכישה שקיים בחוזה ההשאלה שלו. בשני – הנהלת ברצלונה תכלול את השחקן בעסקה גדולה לטובת רכש למועדון.

לפי הפרסומים בתקופה האחרונה, האפשרות בה אלופת גרמניה פותחת את הארנק ומשלמת 120 מיליון יורו על השחקן לא נראת באופק. מאז שעבר לבוואריה, קוטיניו לא הציג יכולת מבריקה ומבחינת מספרים הוא כבש שמונה שערי ליגה בלבד, כשהוא גם איבד את המקום שהיה לו בהרכב במהלך העונה.


קוטיניו. באיירן לא צפויה לשלם עליו 120 מיליון יורו (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

האפשרות השנייה נראת כעת הרבה יותר הגיונית. כבר בקיץ האחרון הביע המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, עניין רב כלפי קוטיניו, ובתקשורת הספרדית מציינים כי במהלך הקיץ הקרוב בארסה מתכוננת לנסות ולהחתים שוב את ניימאר, כשאחד המפתחות שעשוי לגרום לעסקה לצאת לפועל הוא מעבר של קוטיניו וכסף לעיר האורות. בכל מקרה, השחקן היקר ביותר בהיסטוריה של ברצלונה לא צפוי להמשיך בקבוצה.
  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי