סוכנו של אודגור חשף: מדוע העדיף את ריאל מדריד על פני ברצלונה?

מרטין אודגור
מרטין אודגור | צילום: Getty

קנט קרלסן שמייצג את הכוכב הנורבגי סיפר בראיון: "בארסה התחילה בשיחות עם השחקן כאשר היה בן 16, אך באותה תקופה הוטל על הקבוצה עונש הרחקה משוק העברות ולכן בחר בבלאנקוס". וגם: המודל לחיקוי

(גודל טקסט)

מרטין אודגור שנחשב לאורך שנים לאחד הכישרונות הגדולים ביותר של הכדורגל העולמי עשה סוף סוף את עונת הפריצה שלו בליגת 21 במדי ריאל סוסיאדד ונחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר בלה ליגה. הקבוצה מהעיר סן סבסטיאן תוכל ליהנות משרותיו עונה אחת נוספת כשבסיומה יחזור לריאל מדריד.

שחקן העבר קנט קרלסן וסוכנו של אודגור חזר אחורה לשנת 2015 וסיפר על התקופה בה במדי סטרומסגודסט הנורבגית כשהיה בן 16 בלבד וחשף מדוע העדיף לעבור לריאל מדריד על פני ברצלונה.

"קודם כל היה לנו פגישה בנורבגיה ואז הזמינו אותנו לברצלונה. פגשנו את אנדוני זוביזרטה שהסביר לנו על פרוייקט הפיתוח שלהם. הוא הזמין אותנו למשחק ליגת האלופות בין ברצלונה לאייאקס, זה היה לילה מאוד מיוחד עבורו".


מרטין אודגור במדי סטרומסגודסט (Audun,Braastad, Audun/AFP via Getty Images)

"עבור אביו של אודגור, ברצלונה הייתה מאוד חשוב עבורו. אך באותה תקופה בשנת 2015, זה היה מצב רגיל בפיפ"א שלא אפשרה להם לצרף שחקנים במשך שנה. וזה היה אומר שמרטין היה צריך להישאר בנורבגיה עוד שנה ואני חושב שזה יכול לפגוע בו".

המעבר לריאל מדריד: "בסופו של דבר זו הייתה ההצעה הטובה ביותר עבורו. הם עיצבו בשלביו תוכנית אישית, הוא התאמן בקבוצה הראשונה והמאמן של קבוצה המילואים דאז זינדין זידאן התכוון לשתף אותו הרבה".

המודל לחיקוי: "מרטין למד את התנועות של ליאו מסי כשהיה צעיר וניסה להעתיק את המהלכים שלו. מסי הוא השחקן הטוב בעולם ואין שחקן כמוהו. אבל כשהיה רואה את אודגור, אתה יכול לראות את הדמיון ביניהם".


המודל לחיקוי. ליאו מסי (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי