בתום קרב מותח והפכפך: 2:2 בין אתלטיקו מדריד לסביליה

אלברו מוראטה, דייגו קרלוס
אלברו מוראטה, דייגו קרלוס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

דה יונג העלה את החבורה של לופטגי ליתרון, מוראטה ופליקס הפכו, אבל אוקמפוס חתם את התוצאה הסופית מהנקודה הלבנה. מוקדם יותר, מאיורקה הפתיעה את אייבאר בחוץ. 0:0 בין חטאפה וסלטה ויגו

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הספרדית נפתח כבר אתמול (שישי) עם תיקו בין אלאבס לוולנסיה, ונמשך היום עם ארבעה משחקים נוספים. בזה המוקדם מביניהם, אייבר נכנעה למאיורקה בביתה. לאחר מכן, אתלטיקו מדריד וסביליה נפרדו בתיקו 2:2 בתום משחק קצבי והפכפך. בהמשך, ברצלונה תפגוש את ריאל סוסיאדד. חטאפה וסלטה ויגו נפרדו ב-0:0 במשחק הנעילה של היום.

אתלטיקו מדריד – סביליה 2:2
ארבעה ימים לפני המשחק הגדול נגד ליברפול באנפילד, הקולצ'ונרוס אירחו את האנדולוסים למשחק חשוב בקרב על המקום השלישי בליגה הספרדית. שתי הקבוצות יצאו לדשא כמו מלוע של תותח וסיפקו מחצית ראשונה פשוט נהדרת. בדקה ה-19, לוק דה יונג קיבל כדור על סף מרכז הרחבה, מצא את עצמו פנוי באופן מפתיע והעלה את לופטגי ליתרון על סימאונה.

המארחת הגיבה כעבור 11 דקות כשז'ואאו פליקס הוכשל מטר מהשער, מוראטה ניגש לנקודה הלבנה והשווה ל-1:1. הפורטוגלי המשיך ללהוט ושש דקות לאחר מכן, קוקה פרץ דרך מרכז המגרש, מצא את פליקס באגף השמאלי, היהלום בעט שטוח וחזק, הבלם גלש והכדור ניתז לרשת – מהפך ו-1:2 לאדומים-לבנים. המחצית לא הספיקה להיגמר ובדקה ה-43, גם סביליה זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר התערבות ה-VAR. לוקאס אוקמפוס ניגש לנקודה הלבנה והשווה ל-2:2 בתום 45 דקות מטורפות.

ההכרעה לא הגיעה במחצית השנייה למרות מצבי הבקעה רבים, והקבוצות נפרדו בשוויון 2:2 בסיום 95 דקות משחק. בעקבות התוצאה, סביליה ואתלטיקו שמרו על על מקומותיהם בטבלה (שלישי וחמישי בהתאמה), אך באופן זמני בלבד. ניצחון של חטאפה על סלטה ויגו יעלה אותה למקום השלישי בטבלה, בעוד ריאל סוסיאדד רחוקה רק שתי נקודות מאתלטיקו, עם שני משחקים פחות.

אייבאר – מאיורקה 2:1
הקשר דניאל רודריגס העלה את מאיורקה ליתרון 0:1 בדקה ה-42, החלוץ היפני טאקפוסה קובו כבש את השער שני לזכות האורחות בדקה ה-78. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כבש פדרו ביגאס שער מצמק לאייבר וקבע את תוצאת המשחק – 1:2 לאורחת. אייבר נותרה במקום ה-16 בטבלה עם 27 נקודות, כשמנגד, מאיורקה המנצחת, נשארה למרות שלוש הנקודות במקום ה-18, מתחת לקו האדום, עם 25 נקודות.

תוצאה נוספת
חטאפה – סלטה ויגו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי