פלורנטינו פרס ואריק אבידל נפגשו עם חולה קורונה מברזיל

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | Gettyimages

סגן נשיא פלמנגו מאוריסיו גומס דה מאטוס שנדבק בנגיף, נועד בספרד את נשיא ריאל מדריד והמנהל המקצועי של ברצלונה על מנת להרחיב את המותג הבינלאומי של הקבוצה ברחבי העולם

(גודל טקסט)

האם נגיף הקורונה הגיע גם לחברי ההנהלה של ברצלונה וריאל מדריד? ב'מארקה' טוענים שנציגים של שתי הקבוצות הגדולות בספרד, ביניהם המנהל הספורטיבי של ברצלונה אריק אבידל ונשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס נפגשו בתחילת חודש מרץ עם סגן נשיא פלמנגו מאוריסיו גומס דה מאטוס, שנדבק בנגיף.

נציגים נוספים שפגשו את מאוריסיו גומס דה מאטוס מריאל מדריד היו הסקאוט הראשי לענייני דרום אמריקה, ג'וני קלאפט, וחבר ההנהלה, חוסה אנחל סאנצ'ס ומהצד של ברצלונה היו גם עוזרו של אבידל רמון פלאנס והמנהל לענייני כדורגל פרנק קארבו נכחו בפגישה.

למעשה מטרת הפגישה של הנציג מהקבוצה מברזיל הייתה, לחשוב איך להרחיב את המותג הבינלאומי של פלמנגו ברחבי העולם, ובאופן אבסורדי לחלוטין נראה שהביקור הזה עשה רק נזק במובן התדמיתי.

מצד של פלמנגו, ההודעה הגיעה לאחר שמאטוס חזר מספרד וטס לקולומביה על מנת לראות את קבוצתו מנצחת 1:2 את ג'וניור FC בגביע הליברטדורס, והיה בקשר ישיר עם השחקנים, צוות האימון וחברי הנהלה אחרים. בינתיים לא דיווחו על אף חולה מפלמנגו וכן טרם הובהר מצבם של פרס ואבידל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי