נשיא ברצלונה במכתב לאוהדים: "בוחנים את התרחישים האפשריים"

ג'וזף מריה ברתומאו
ג'וזף מריה ברתומאו | AFP

ג'וזפ ברתומאו פנה אל תומכי הקבוצה הקטלונית על רקע מגפת הקורונה: "היום, יותר מתמיד, אנחנו יחד עם העם". מספר הנדבקים בספרד הגיע ל-9,100, גבולות המדינה נסגרו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קורבנות בספרד והמצב במדינה הולך ומחריף. נכון לשעה זו, מספר הנדבקים הגיע ל-9,100, מתוכם 309 איבדו את חייהם, והערב (שני) החליטו הרשויות על סגירת הגבולות במדינה עד שניתן יהיה לצאת מ"מצב חירום", כאשר הכניסה לספרד תתאפשר אך ורק בדרך קרקעית לאזרחים ולאלה שיוכיחו מניעים הקשורים ל"כוח עליון". בתוך הסערה, נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו פנה לאוהדים במכתב שהתפרסם ברשתות החברתיות של המועדון.

"ברצוני להעביר לכם מסר של רוגע, ביטחון ומעל הכל אחריות, לאור מצב החירום הבריאותי שאנו חווים", כתב ברתומאו, "כמועדון, אנחנו מחויבים לפעול מעבר לתחומי הספורט כדי לעזור במאבק בסיטואציה יוצאת הדופן שמשפיע על העולם כולו". ברצלונה כבר הודיעה על הפסקת פעילותה עד הודעה חדשה, החלטה שהנשיא נימק ברצון "לדאוג לבריאותם של עובדי המועדון, האוהדים ומשפחותיהם".

ברתומאו הדגיש כי בימים האחרונים המועדון נמצא בקשר רציף עם הגופים המנהלים את הכדורגל ואת שאר הענפים ו"בוחן את התרחישים שעשויים להופיע בפנינו ומחפשים את הפתרונות כדי לצלוח אותם". האיש שעומד בראש המועדון הקטלוני ביקש גם "להישאר בבית ולהישמע להמלצת הרשויות הרלוונטיות כדי לרסן את התפשטות הנגיף", וציין כי "משמעות האהדה לבארסה היא עזרה לזולת ובעיקר לאלו הפגיעים ביותר".

לסיום, הנשיא ביקש להביע תמיכה באנשים הסובלים מהנגיף והשלכותיו, וגם הודה לנותני השירות הרפואי שמסכנים את בריאותם ועובדים ללא הפסקה כדי להגן על אחרים: "כולכם מהווים מודל לחיקוי ודוגמא עבורנו, במאבק הזה נגד הווירוס. אנו מעמידים את משאבינו לטובת הרשויות בכל מה שיידרש כדי להתגבר על המצב. היום, יותר מתמיד, אנחנו יחד עם העם. אנחנו בארסה, וזו המחויבות שלנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי