נשיא "לה ליגה": "אם נצטרך, נשחק בדלתיים סגורות כדי לסיים את העונה"

ליאו מסי
ליאו מסי | NurPhoto / Contributor

חאבייר טבאס התראיין בכלי התקשורת בספרד ואישר: "צריך לסיים את הליגה עד ה-30.6, כי מעל 130 שחקנים מסיימים חוזה. משחקי ליגת האלופות ייערכו גם בסופי שבוע, במקביל לליגות"

(גודל טקסט)

יומיים אחרי שאופ"א חשפה את תכניתה כדי להחזיר את ענף הכדורגל לפעילות ופרסום ציר הזמן שעל פיו יעבדו במטרה לסיים את כל הליגות המקומיות והבינלאומיות כמתוכנן, הבוקר (חמישי) בספרד שוחחו עם נשיא "לה ליגה", חאבייר טבאס שהתעקש על כך שהמטרה היא להגיע למצב שהעונה מוכרעת על כר הדשא, בצורה ספורטיבית.

כמו בארץ, גם בספרד ובאיטליה חולמים על תסריט חלומי שיאפשר להם לשחק כבר בחודש מאי, על פי הלוח הזמנים המשוער של "לה ליגה" המטרה היא לשוב ב-16 וב-17 במאי, שבוע אחרי הסרייה A, כשכמובן המטרה היא לדחוס כמה שיותר משחקים בפרק הזמן עד סוף יוני וטבאס הסביר את המשמעויות לכך.

"אנחנו עובדים קשה כדי שהעונה תגיע לסיומה עד ה-30.6, אבל יהיה קשה לסיים את הליגה לאחר התאריך הזה כי יש מעל 130 שחקנים שמסיימים חוזה באותו יום. אנחנו מנסים לשנות את המצב וננסה להאריך חוזים. כרגע אני מקווה שנוכל לחדש את הליגה ושאף שחקן לאחר מכן ללא יידבק. אנחנו עובדים על תוכניות לבודד את הקבוצות למקרה שנוכל לשוב לשחק ובוחנים גם את האפשרות לחדש את הליגה בלי קהל – אם נוכל לשחק באצטדיונים ריקים בשביל לסיים את העונה, נעשה את זה".

עוד אמר טבאס: "אני לא מצפה לשינוי הפורמט בעונת 2020/21 וגם אשוחח עם ראשי ההתאחדות אם נצטרך לשנות תאריכים. העונה יהיו משחקי ליגת האלופות במקביל למשחקי ליגה, גם בסופי שבוע. יהיו קבוצות שיצטרכו לשחק ראשון-שבת-ראשון, אבל אין ברירה. להתחיל לשחק בסוף אפריל לא נראה אפשרי ויהיה קשה לסיים את העונה אם לא נתחיל לשחק ב-14 במאי, אחרת לא נוכל לסיים את העונה עד ה-30.6".


גריזמן חוגג מול נאפולי. קבוצות יצטרכו לשחק כל שלושה ימים (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי