ראיולה: "אנסה הקיץ להעביר כוכב גדול לריאל מדריד"

פול פוגבה
פול פוגבה | Ian MacNicol/Getty Images

בדורטמונד ויונייטד צריכים לדאוג? סוכנם של פוגבה והולאנד סיפר ל"מארקה" על יחסיו עם הבלאנקוס: "אני בקשר טוב עם הקבוצה, מדובר במועדון נפלא. בשנה שעברה זה היה לא רלוונטי, אם אצליח הפעם זו תהיה גאווה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מינו ראיולה הוא ללא ספק אחד הסוכנים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי, אפשר לומר שעל פיו יישק דבק. ראיולה (52) דואג, כנראה, שהכדורגל לא יירד מסדר היום גם בעת משבר הקורונה, כאשר בשיחה עם "מארקה" הספרדי סיפק אמירה משמעותית: "אני מקווה להביא לריאל מדריד הקיץ שחקן נהדר". כמובן, בין לקוחותיו נמצאים ארלינג הולאנד שקורע רשתות בבורוסיה דורטמונד ופול פוגבה, הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד שנחשב לחלום של זינדין זידאן, מאמן הבלאנקוס – זמן רב.

בתור התחלה התייחס ראיולה לפוגבה שמסיים את חוזהו ב-2021: "פול עובר תקופה קשה בשל הפציעה, אבל ברור כי באנגליה המצב רגיש. הוא רוצה לסיים את העונה נהדר עם מנצ'סטר יונייטד ולעזור לקבוצה להגיע לליגת האלופות. העתיד? אתה לא יכול לדעת מה יקרה. המועדון חושב מה לעשות ואז נראה. היה עניין גדול (מצד ריאל), זה נכון, אך זה לא היה אפשרי וזה כבר לא משנה".

על הולאנד: "הוא כוכב גדול, תכשיט. נחמד לראות אותו משחק וההתפתחות שלו מדהימה. אף אחד לא חשב שההסתגלות שלו לבונדסליגה ולליגת האלופות, בקבוצת ענק כמו דורטמונד – תהיה כזו. זה לא קל לעבור מאוסטריה לכדורגל הגרמני. אבל עדיין יש לו הרבה לאן לצמוח. אני לא חושב שהוא יעזוב הקיץ". כזכור הולאנד הגיע לגרמניה רק בינואר. היחסים בין המועדונים מצוינים ואסור לשכוח שאשרף חכימי הושאל לצהובים-שחורים למשך שנתיים ועשוי לשמש ככלי לעסקה אפשרית.

ארלינג הולאנד. בקרוב בברנבאו? (PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images)

על ריאל מדריד: "היחסים שלי עם הקבוצה טובים מאוד. אני בקשר עם חוסה אנחל (המנכ"ל) ואני אוהב לדבר איתו על כדורגל, אנחנו משוחחים ארוכות בכל פעם שאנחנו נפגשים, אני מחזיק מדעותיו. יש לי תקווה גדולה שיום אחד אביא לריאל שחקן גדול. עכשיו יש את אפונס אראולה אבל זה לא נחשב כי הוא מגיע כמושאל. אנסה להביא לריאל שחקן גדול הקיץ, זו תהיה גאווה גדולה עבורי ועבור הכדורגל, כי ריאל היא מועדון נהדר".

בספרד נכתב שבריאל כבר החלו לחשוב על העונה הבאה. המטרה הראשונה תהיה להשתחרר מחוזה העתק של גארת' בייל ויש כוונה לוותר עליו אפילו בחינם. בבלאנקוס ינסו למכור את חאמס רודריגס גם כן ובכך יתפנה מעט כסף לרכש. לאחרונה דווח שהארי קיין חלוצה של טוטנהאם עשוי להגיע כדי לחזק את ההתקפה החלשה של הבלאנקוס, שכבשו העונה 77 שערים בלבד ב-39 משחקים.

מינו ראיולה. בספרד אהבו לשמוע את דבריו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי