בן ידר חשף: "ברצלונה ניסתה להחתים אותי בינואר"

וויסאם בן ידר
וויסאם בן ידר | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

הכוכב הצרפתי של מונאקו סיפר בראיון על המגעים עם הקטאלונים: "הייתי יכול לחתום שם מזמן, זה לא היה אמור לקרות". בספרד מדווחים: הסגל יעבור מהפכה בקיץ, וידאל ודמבלה צפויים לעזוב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

וויסאם בן ידר, שכיכב בעונה שעברה בסביליה ועזב אותה למונאקו בקיץ האחרון, טוען שברצלונה ניסתה להחתים אותו גם בקיץ וגם בחודש ינואר האחרון. בראיון ל'Goal', החלוץ שכבש 18 שערים ובישל 7 העונה בליגה הצרפתית סיפר: 

"הייתי יכול להגיע לברצלונה מזמן. בקיץ האחרון לדוגמא, ברצלונה פנתה אליי דרך הסוכן שלי כמה פעמים. הם דיברו והגישו הצעות אבל עברתי למונאקו. בחלון ההעברות של ינואר הם שוב פנו אליי, אבל בסוף זה לא קרה, וכנראה שזה לא היה צריך לקרות". 

בן ידר, שחווה את אחת העונות הטובות שלו בקריירה הוסיף: "כשברצלונה רוצה אותי, סימן שאני עושה עבודה טובה, למרות זאת, אני מקצוען ומרוכז רק במונאקו. כשהגיעה ההצעה מבראסה ראיתי את זה כבונוס". 

בנושא אחר, ברצלונה כבר מתכננת את עונת 2020-21. אלופת ספרד המכהנת שמה לעצמה למטרה לבצע מיני-מהפכה עם בלם חדש, מגן ימני וקשר. אבל השאלה שמרתקת את האוהדים יותר מכולן היא מי יהיה הכוכב הנוצץ בהתקפה. וכאן הדעות חלוקות. לפי "מונדו דפורטיבו" לבארסה יש טקטיקה לרכישת לאוטרו מרטינס וניימאר גם יחד במהלך סופר-יקר, אולם נראה שהתוכנית אינה ריאלית.

 

ירידת שווי השחקנים (הצפויה) בעקבות נגיף הקורונה לא רלוונטי כי גם תקציב הקבוצות הגדולות ייפגע. לפי "אס", במועדון ייצטרכו לבחור. חלוצה של אינטר בעל סעיף שחרור לשבועיים הראשונים בחודש יולי בגובה 110 מיליון יורו. הוא צעיר יותר (22) ונחשב ליורשו של לואיס סוארס, אך  ניימאר, שאמור לעלות 180 מיליון יורו, כבר הוכיח את עצמו בבארסה, הוא נראה טוב העונה ומעבר לכך מדובר במותג עולמי ובבארסה חושבים גם על הכנסות מן הסוג הזה.

אלה שיעשו את הדרך החוצה הם ארתורו וידאל שמחוזר על ידי אינטר וכן פיליפה קוטיניו שהושאל לבאיירן מינכן העונה. בספרד ישנם קולות הטוענים כי גם עתידו של עוסמאן דמבלה אינו מושכח וכי הצרפתי שמוגדר ככישרון אך באותה נשימה גם כפצוע כרוני – עשוי להימכר. גם איבן ראקיטיץ' יעזוב.

ב"ספורט" דווח הבוקר כי יובנטוס הגישה הצעה יפה בגובה 42 מיליון יורו עבור הקשר – סכום כפול מעלות צירופו מסביליה בקיץ 2014, העסקה הייתה קרובה לסיכום אך הקרואטי התעקש להמשיך על אף הנסיגה במעמדו. ראקיטיץ' לא היה נלהב לסיים את הקריירה באיטליה ולפי ההערכות הוא יחזור לאקסית סביליה ושם ייתכן שיסיים את הקריירה.


לאוטרו מרטינס (Emilio Andreoli/Getty Images)

בינתיים, אדר סראביה, עוזר המאמן שעורר סערה עם התנהגותו על הקווים בזמן הקלאסיקו, סיפק ראיון קצר לתקשורת. "מעבר מבטיס או לאס פלמאס לברצלונה הוא משמעותי. אני מאוד נלהב, חיי את המשחק, ברור שאני לא מסוכסך עם השחקנים. זה כבוד לעבוד עם ליאו, פיקה או גריזמן. צריך ללמוד מכולם בלי להפסיק להיות עצמך, בלי לאבד את המהות", אמר סראביה.  אם אתה מגיע למקומות כאלה זה רק בגלל איך שהיית. אבל אסור לטעות פעמיים וגם עליי לשמש דוגמא. נכון שריצה תמידית נתפסת כפאניקה. אני חושב שבכדורגל הנגיעה הראשונה מאוד חשובה, איך שאתה חווה אותה זה משפיע על מצב הרוח שלך".


על הקורונה
: "אנחנו חווים רגע דפוק, לא היינו רוצים להיות שם. למזלי, קרובים שלי לא נדבקו. צריך לנסות לקחת את המצב בגישה חיובית ואולי מעט הומור, הכל כדי לעבור את זה. הבריאות חשובה מהכדורגל למרות שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים בחברה. אנחנו רוצים שהכל יחזור לקדמותו. בזמן הזה צוות האימון לא בבית שוכב על הספה, יש לנו הרבה משימות, בין היתר להכין סרטוני וידאו לשיפור הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי