רונאלד קומאן: "אני מקווה שיום אחד אאמן את ברצלונה"

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | AFP

מאמן נבחרת הולנד סיפר בראיון מדוע ויתר על ההצעה להחליף את ואלוורדה: "לא יכולתי לעזוב לפני היורו" וביקר את סגנון המשחק: "אחוז ההחזקה בכדור אינו רלוונטי". וגם: שחקן ברזילאי בן 19 צפוי להצטרף

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נראה שדחיית היורו גרמה לרונאלד קומאן תחושת חרטה קלה על כך שלא חתם עוד העונה בברצלונה. מאמן נבחרת הולנד התראיין ב'מונדו דפורטיבו' וסיפר על הרצון לסגור מעגל על הקווים של הקטאלונים: "התקשרו אלי בזמנו וסירבתי, בגלל המחויבות שלי למדינה שלי, לא יכולתי לעזוב את הולנד כמה חודשים לפני היורו".

קומאן המשיך וטען שהסיבות לדחייה לא היו המצב המקצועי של הקבוצה: "ברצלונה לא יכולה לא לזכות בתארים החשובים. יש לה שחקנים טובים מאוד והיא גם יכולה לצרף את השחקנים הכי טובים. אני מאוד אוהב את ברצלונה ואת העיר ואני מקווה שיום אחד אאמן את הקבוצה".

בנוסף מנג'ר נבחרת האורג' ביקר את סגנון המשחק חסר התכלית של הקבוצה מאז הגיע קיקה סטיין: "אחוז ההחזקה בכדור אינו רלוונטי אם אתה מייצר רק שתיים או שלוש הזדמנויות. קבוצה כיום זקוקה מעל הכל לשחקן עם מהירות, כמו ויניסיוס ג'וניור – תראה כמה בעיות הוא עשה להגנה של ברצלונה. ראיתי את אנסו פאטי ואני חושב לתרום לקבוצה עם המהירות שלו".

מעבר לעמדת המאמן, בספרד מדווחים שברצלונה קרובה לצרף שחקן ראשון לעונה הבאה. מדובר בגוסטבו מאיה, חלוץ ברזילאי בן 19 ששייך לקבוצת המילואים של סאו פאולו ועשוי להגיע ב-30 ביוני תמורת 3.5 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי