רונאלדו חושף מה השער הגדול ביותר שהבקיע בקריירה שלו

רונאלדו נזאריו
רונאלדו נזאריו | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

החלוץ הברזילאי האגדי שהרשית למעלה מ-400 גולים בקריירה נענה לאתגר של מראדונה ובחר בשער הנפלא שכבש במדי ברצלונה ב-1997. וגם: על מי הטיל את משימת ההמשך?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בזמן שנגיף הקורונה השבית לחלוטין את הכדורגל העולמי, הרשתות החברתיות הפכו למעין מקום בידורי חדש. לאחרונה ראינו שחקנים רבים מבצעים את אתגר נייר הטואלט או קפיצה על חבל ומאתגרים אחד את השני. כעת דייגו ארמנדו מראדונה, אחד השחקנים הגדולים איי פעם, בחר באתגר חדש. מראדונה בחר את השער הגדול בקריירה שלו – זה שכבש נגד אנגליה במונדיאל 1986 כשחלף על פני כל ההגנה, והטיל משימה דומה על רונאלדו נזאריו, החלוץ האגדי הברזילאי.

עבור מי שחורר רשתות בהולנד במדי איינדהובן, באיטליה במדי אינטר, בברצלונה וריאל מדריד בספרד וכמובן גם בנבחרת הלאומית ובמולדתו ברזיל, וכבש למעלה מ-400 שערים – מדובר במשימה קשה במיוחד.

לשמחתם של אוהדי ברצלונה, רונאלדו בחר בשער מעונתו היחידה בבלאוגרנה. בעונת 1996-97 הוא כבש 47 שערים ב-49 משחקים במה שנחשבת עד היום לעונתו הגדולה בקריירה. רונאלדו העלה סטורי עם וידאו של השער אותו כבש במשחק החוץ נגד קומפוסטלה, כשחילץ את הכדור עוד בחצי שלו ובתום דריבל ענק עבר חמישה שחקנים וכבש בסטייל. מאמנו דאז, בובי רובסון ז"ל תהה האם זה השער היפה בהיסטוריה של הכדורגל.

רונאלדו לא עצר כאן והחליט לאתגר שלוש אגדות נוספות של הכדורגל הברזילאי: פלה שזכה שלוש פעמים בגביע העולם וכבש למעלה מאלף שערים בקריירה, זיקו וגם ניימאר, שזקוק לשני שערים בנבחרת כדי לעקוף את רונאלדו ולהיות הסגן של פלה. אבל חשוב מכך: הוא רוצה להוליך את ברזיל לזכייה במונדיאל, מה שלא קרה מאז 2002, אז היה זה הטורניר של רונאלדו שכבש שמונה שערים כולל צמד בגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי