ברצלונה תצטרך להיאבק בקבוצות הפרמיירליג על טלס

אלכס טלס
אלכס טלס | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

המגן השמאלי של פורטו סומן על ידי הקטלונים כיורשו של ג'ורדי אלבה, אבל בפורטוגל דווח שהברזילאי מעורר עניין גם בצ'לסי. סירובו המתמיד להאריך חוזה עשוי להוריד את מחירו, על אף גובה סעיף השחרור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחד המלפפונים הכי חמים לקראת חלון ההעברות בקיץ הקרוב יהיה המגן השמאלי של פורטו, אלכס טלס. בימים האחרונים מדווח בפורטוגל שהברזילאי בן ה-27 מסרב להאריך את חוזהו ומכוון לעזיבת הקבוצה בקיץ, ארבע שנים אחרי שנרכש תמורת 6.5 מיליון יורו בלבד מגלאטסראיי.

טלס כבר ניסה את מזלו ברמות הגבוהות כשהושאל לאינטר בקיץ 2015, אז אימן את הקבוצה רוברטו מנצ'יני שהכיר אותו מגלאטסראיי אליה עבר מברזיל, אבל הנראזורי לא מימשו אז את אופציית הרכישה עליו בגובה 8.5 מיליון יורו. כעת, כך נראה, הוא יזכה להזדמנות השנייה שלו ואפילו ברמות גבוהות עוד יותר.

חוזהו של טלס אמנם מסתיים בקיץ 2021, כך שהוא לא יוכל לעזוב ללא תמורה, אבל על פי הדיווחים בספרד ובצרפת, לאור העובדה שהוא סירב למספר הצעות להאריך את חוזהו ומחירו יהיה די נמוך, ברצלונה סימה אותו בתור יורש אפשרי לג'ורדי אלבה. הקטלונים, כך נטען, גם יהיו מוכנים אם לא תהיה ברירה לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 40 מיליון יורו – פורטו תנסה להערים קשיים על שחרורו בפחות מכך, אבל גם "הדרקונים" מבינים שאחרת הוא יוכל לעזוב בחינם שנה לאחר מכן.

בנוסף לברצלונה, טלס גם מעורר עניין רב בקרב קבוצות הפרמיירליג ועל פי העיתון הפורטוגלי "א בולה" מי שעוקב אחריו מקרוב היא צ'לסי. גם ב"ספורט" הקטלוני נכתב כי טלס במעקב של ארבע קבוצות פרמיירליג, תחרות שעשויה להקשות על ברצלונה לאור הכסף הגדול בממלכה שעשוי להכריע בימים בהם עולם הספורט לקראת פגיעה כלכלית קשה מאוד בעקבות התפשטות הקורונה והשבתת הענף.


היורש של אלבה בברצלונה? (MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי