דיווח: ריאל מדריד רוצה את ארלינג הולאנד

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

סוכנו של החלוץ, מינו ראיולה, אמר רק בשבוע שעבר שיישמח לצרף כוכב גדול לבלאנקוס הקיץ. לפי "מארקה", הנורבגי הוא הפייבוריט של זידאן לחיזוק ההתקפה המקרטעת. וגם: השחקנים יתרמו כסף למאבק בקורונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רק אתמול הודיעו בספרד על השבתת הליגה עד להודעה חדשה, אך בתקשורת המקומית מנסים לשדר עסקים כרגיל. זוכרים שלפני חמישה ימים הכריז סוכן העל מינו ראיולה על כוונתו לצרף לריאל מדריד כוכב גדול הקיץ? לפחות לפי "מארקה", יש דברים בגו.

בשער העיתון הנחשב למקורב לריאל מדריד נכתב: "כשהכל ייגמר – ריאל מדריד תחפש חלוץ '9'", וציינו כי ארלינג הולאנד, חלוצה הנפלא של בורוסיה דורטמונד, הוא הפייבוריט להצטרף. נכתב שזידאן איבד אמון בלוקה יוביץ' שהגיע הקיץ בקול תרועה רמה אך כבש שני שערים בלבד ואיבד את מקומו בסגל אפילו למריאנו דיאס שעד לקלאסיקו לא שיחק בליגה.

כעת, כשקארים בנזמה נמצב בכושר לא טוב – לבלאנקוס יש צרות צרורות בחוד ההתקפה. ריאל הסתפקה העונה ב-49 שערי ליגה בלבד ב-27 מחזורים, נתון נמוך מאוד לכל הדעות. אין ספק שהחלוץ הנורבגי בן ה-19 שכבש העונה כבר 40 שערים במדי רד בול זלצבורג וקבוצתו הנוכחית דורטמונד – הוא בדיוק מה שריאל מדריד צריכה.



הולאנד הוא לא הכוכב היחיד שנמצא על הכוונת. לאחרונה היו פרסומים עם לגאבי סאדיו מאנה, שחקן ההתקפה הנפלא של ליברפול. אם אתם שואלים את מוחמד סיסוקו, הקשר ששיחק באנפילד בין 2005 ו-2008, הוא משוכנע שהסנגלי יגיע לבלאנקוס. "אני לא רואה את מוחמד סלאח מגיע לריאל, אלא דווקא את מאנה. הוא שחקן נפלא עם המאפיינים שזינדין זידאן בהחלט רוצה וצריך. לדעתי זה אכן יקרה".

עוד בריאל, ב"מארקה" ו"אס" פורסם גם יחד כי שחקני הקבוצה מתכוונים לתרום סכום כסף יפה למאבק הגדול של ספרד בקורונה, כשמדריד עצמה היא אחד המוקדים הגדולים ביותר למשבר. השחקנים משוחחים על כך ביממה האחרונה והחלו לבדוק את האופציות תוך שהם מתייעצים עם מומחים כיצד לספק את התרומה לגוף הנחוץ ביותר.

שחקני ריאל מדריד. יוזמה יפה (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images))

עוד באותו נושא: ארלינג הולאנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי