למרות הקורונה: יונייטד בטוחה שהיא תוכל להחתים את סאנצ'ו

ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו
ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו | INA FASSBENDER / Contributor

ב'מירור' מדווחים שהשדים האדומים מאמינים כי כוכב דורטמונד, שסומן על ידי המנג'ר אולה גונאר סולשיאר כמועמד המועדף, יצטרף בקיץ. פבריציו רומנו: "הצדדים נמצאים בקשר רציף"

(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל העולמי מושבת כמעט לחלוטין בשל התפשטות נגיף הקורונה ועדיין לא ידוע מתי הענף ישוב לפעילות, מדורי הספורט ברחבי אירופה ככל הנראה מנסים למלא את החלל העצום שנוצר וכתוצאה ישירה מכך השמועות לגבי עתידם של הכוכבים הגדולים תופסות תאוצה בקצב מסחרר. אחרי מבול הספקולציות על חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה ורצון של כריסטיאנו רונאלדו לעזוב את יובנטוס, גם ג'יידון סאנצ'ו תפס הבוקר (רביעי) לא מעט כותרות.

לפי דיווח שפורסם ב'מירור', מנצ'סטר יונייטד נאלצה להפסיק את המגעים לצירוף ג'יידון סאנצ'ו בגלל וירוס הקורונה והשלכותיו הכלכליות על העולם כולו, אולם השדים האדומים מאמינים שהם בכל זאת יצליחו לצרף את ילד הפלא האנגלי של בורוסיה דורטמונד במהלך הקיץ הקרוב. למרות חיזורים מצד פריז סן ז'רמן וליברפול, באולד טראפורד סבורים שאם הם יעפילו לליגת האלופות אז הם יצליחו לשים את ידם על שחקן ההתקפה שחוגג ממש היום יום הולדת 20.

לפי אותו דיווח, צירוף סאנצ'ו נמצא בראש סדר העדיפויות של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר. מי ששפך אור על פרטי העסקה הוא העיתונאי פבריציו רומנו, שאמר: "יונייטד נמצאת בקשר רציף עם סוכנו של סאנצ'ו ועובדת מולו על חוזה. למרות הקשיים הכלכליים הצפויים בעקבות הווירוס, יונייטד מאוד בטוחה בעצמה". סאנצ'ו, שגדל בשורות היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, הבקיע העונה 17 שערים והוסיף לכך 17 בישולים בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי