דיווח: רונאלדו מחזיק בשתי הצעות ורוצה לעזוב את יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Catherine Ivill/Getty Images

חרושת השמועות נמשכת בעקבות פגרת הקורונה. על פי 'דיאריו גול', הפורטוגלי מחזור על ידי פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד ומוכן להיפרד מאלופת איטליה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל העולמי מושבת כמעט לחלוטין בשל התפשטות נגיף הקורונה ועדיין לא ידוע מתי הענף ישוב לפעילות, מדורי הספורט ברחבי אירופה ככל הנראה מנסים למלא את החלל העצום שנוצר וכתוצאה ישירה מכך השמועות לגבי עתידם של הכוכבים הגדולים תופסות תאוצה בקצב מסחרר. אחרי מבול הספקולציות על חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה, גם כריסטיאנו רונאלדו קיבל היום (שלישי) כותרות.

על פי דיווח שפורסם ב'דיאריו גול', רונאלדו רוצה לעזוב את יובנטוס, אליה כזכור הוא הצטרף רק בקיץ שעבר לאחר שנרכש מריאל מדריד תמורת כ-100 מיליון יורו. הפנומן הפורטוגלי, כך נכתב, מחוזר נמרצות על ידי אלופת צרפת פריז סן ז'רמן, שככל הנראה מכינה את הקרקע לעזיבה אפשרית של ניימאר ומאמינה שצירוף של שחקן ברמתו של CR7 יסייע בהשארת קיליאן אמבפה.

בדיווח נכתב שגם מנצ'סטר יונייטד, שנואשת לשוב לימי התהילה שלה מהר ככל הניתן, מעוניינת להחזיר לשורותיה את רונאלדו, שכיכב במדיה במשך שש שנים והוביל אותה לזכייה בתשעה תארים, כולל ליגת האלופות בעונת 2007/08. בכתבה הובהר כי אם השדים האדומים לא יעפילו למפעל היוקרתי בעונה הבאה, האפשרות לקאמבק של הפורטוגלי תרד מהפרק.

במקביל, לאחרונה דווח באיטליה כי מגעים ראשוניים בין הצדדים כבר החלו ויובנטוס תציע לרונאלדו להאריך את חוזהו עד שנת 2023 ותשדרג בצורה משמעותית את שכרו. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי