הושג פתרון? שחקני ברצלונה מוכנים לקצץ 30 אחוז משכרם

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הקפטנים העבירו מסר להנהלה לפיו הם לא מוכנים לוותר על 70% משכרם, גם לא באופן זמני, אך מאוחר יותר הסכימו לפשרה. הדירקטוריון יתכנס וצפוי לאשר את ההצעה לנוכח החשש מתסיסה בחדר ההלבשה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חדר ההלבשה של ברצלונה היה העונה סוער לא פעם. היחסים בין חלק מהשחקנים עצמם ידעו ימים טובים יותר, היה ויכוח גדול עם אריק אבידל שמתח עליהם ביקורת ולאחרונה בצל משבר הקורונה מעסיק את השחקנים הקיצוץ המסתמן בשכר. בספרד מדווחים לכל אורך היום (חמישי) על השיחות בין שחקני הבלאוגרנה לראשי המועדון, במהלכן מנסים הצדדים להגיע לסיכום על קיצוץ רוחבי.

"שחקני בארסה סירבו להפחתת השכר שהציעה המועדון בזמן הקורונה", נכתב ב"אס" עוד בשעות הבוקר. הנשיא ג'וזף ברתומיאו, כזכור, כינס אתמול (רביעי) ישיבת דירקטוריון כשעוד קודם לכן כבר העביר מסר לקפטנים של הקבוצה, אך השחקנים לא מוכנים לקצץ כ-70% משכרם. הוא ניסה לשכנע אותם בכך שמדובר במשבר זמני שיחלוף ושעוד כמה שבועות המצב יחזור לקדמותו, אך השחקנים התבצרו בעמדתם. יש לציין כי שחקני באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, לדוגמה, נענו מיד לבקשת המועדון, אלא שבגרמניה דובר על 20%.

בבארסה נשענים על כך שמדובר במהלך חוקי במצב קיצוני, כך שהנשיא יכול לקחת החלטה חד צדדית והשחקנים יהיו בבעיה, אבל כמובן שהוא לא רוצה לעשות מהלך כזה שיעורר תסיסה בחדר ההלבשה. לכן, על פי "רדיו קטלוניה", בשעות הצהריים שחקני ברצלונה העבירו מסר כי הם מוכנים לקצץ 30 אחוז משכרם לעונה זו, אבל לא מעבר לכך – גם לא אם מדובר בקיצוץ גבוה יותר לתקופה מוגבלת. 

ביממה הקרובה אמורה להתקיים ישיבה נוספת וכל ספרד מחכה בקוצר רוח לראות האם המועדון נשאר איתן בעמדתו או שמא הצעת השחקנים לקצץ 30 אחוז משכרם מתחילת מרץ ועד תום העונה, תתקבל. כך או אחרת, ב"ספורט" כבר ציטטו גורם במועדון שהצהיר: "עם הסכמתם או בלי, יהיה קיצוץ. מה-19 במרץ שכרם יקוצץ עד שהמצב יחזור לקדמותו במאת האחוזים".


ליאו מסי. איך המצב ייפתר? (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי