בספרד חשפו: 25 עובדי ולנסיה חלו בקורונה, מתוכם 10 כדורגלנים

אטאלנטה נגד ולנסיה
אטאלנטה נגד ולנסיה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

ב"רדיו מארקה" פורסם כי בניגוד להצהרות "העטלפים" על חמישה חולים ובהם השחקנים גאראי, גאיה ומנגאלה, מספר החולים האמיתי במועדון הוא פי חמישה. לא נחשפו השמות מתוך רצון לשמור על פרטיותם

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

כמעט שבועיים אחרי שולנסיה אישרה על חולה ראשון במועדון בקורונה, היה זה הבלם אסקיאל גאראי שלמעשה גם הפך לשחקן הראשון ב"לה ליגה" שחלה בנגיף, הערב (שישי) מתברר כי לא רק הוא וחבריו אליקים מנגאלה וחוסה גאיה חלו בקורונה, אלא שבעה שחקנים נוספים.

למעשה, בשבוע שעבר נחשף בתקשורת הספרדית כי מלבד גאראי ישנם עוד ארבעה חולי קורונה במועדון, לאחר מכן התברר ששניים מהם אלו מנגאלה וגאיה, אבל הערב ב"רדיו מארקה" פורסם כי להם נודע שלא פחות מ-25 אנשי ולנסיה חלו בנגיף – 10 מתוכם שחקנים ו-15 עובדי מועדון.

נטען כי במועדון פועלים ככל שביכולתם בניסיון לשמור על חשאיות בכל הנוגע למספר החולים ולזהותם, כדי לשמור על פרטיותם ולמנוע את הטרדתם על ידי אמצעי התקשורת. כידוע, ולנסיה התארחה לפני כחודש במילאנו למשחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה ורק בימים האחרונים הפנימו את גודל הטעות שבקיום המשחק ואף הגדיל לעשות ראש העיר של ברגאמו שטען כי קיימת אפשרות ש-40 אלף הצופים במשחק נדבקו ללא יוצא מן הכלל: "הזה הזה היה פצצה ביולוגית, המצב הקשה כיום קשור למשחק", הצהיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי