הפרחים לבאך: כך מסי פתר את בעיית ההקאות במהלך משחקים

ליאו מסי
ליאו מסי | Bruna Prado/Getty Images

לא רק דיאטה: קפטן ברצלונה ונבחרת ארגנטינה שם סוף לאחת התקופות המוזרות בקריירה שלו באמצעות תרופה אלטרנטיבית, עליה המליץ לו רופא ספורט איטלקי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

העיסוק של אוהדי הכדורגל ושל כלי התקשורת סביב ליאו מסי נובע כמעט תמיד מהתצוגות שלו על כר הדשא, אבל כולם זוכרים את הפרק בקריירה של הפנומן הארגנטינאי בו סבל מהקאות לפני ובמהלך משחקים. מסי החליט לשים סוף לבעיה באמצעות שינויים בהרגלי התזונה שלו, אולם את הפיתרון האמיתי מצא בדרך פחות קונבנציונלית שמעטים יודעים עליה – כך לפחות טענו היום (ראשון) ב"סאן".

ב-2015, כוכב ברצלונה נסע לאיטליה על מנת להיפגש עם מומחה לרפואת ספורט בשם ג'וליאנו פוסר. בהוראתו, מסי שינה לחלוטין את התפריט שלו וויתר על מאכלים העשויים מקמח כמו פסטה ופיצה, והחליף אותם בפירות וירקות. גם משקאות ממותקים הוא הפסיק לצרוך, לטובת מים מינרלים ומשקה החליטה הנפוץ מאוד בארגנטינה – מאטה. אך ההמלצה האפקטיבית ביותר של פוסר למסי הייתה טיפול באמצעות "פרחי באך": תרופה שמופקת מצוף של פרחי בר והממציא שלה, ד"ר אדוארד באך, ייחס לה השפעות של איזון בין הגוף לנפש והפחתת סטרס.

הרפואה האלטרנטיבית בהחלט עזרה לפרעוש, שלא רק נפטר מבעיית ההקאות, אלא גם הציג כושר נפלא וסחב את ברצלונה לזכייה בטרבל בסיום אותה עונה, בה סיים עם 58 שערים ו-28 בישולים ב-57 הופעות בכל המסגרות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי