גריזמן: "אשמח לשחק שוב עם החולצה מספר 7". דמבלה לליברפול?

אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו
אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו | ברצלונה, רשמי

חלוץ ברצלונה לא ממש מרוצה ממספר 17. "מתגעגע לכדורגל, לדעתי יש לנו לפחות עוד חודש כזה", אמר בתשובה לשאלות הגולשים. וגם: התקופה באתלטיקו והמשחק הטוב ביותר בו השתתף. דיווח: קלופ מקווה לצרף את הצרפתי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הכדורגל העולמי מושבת בימים אלה בשל משבר הקורונה כשגם קבוצות הענק מתחילות בקיצוצים. אצל ברצלונה אלופת ספרד נראה בינתיים שהשיח בין ההנהלה והשחקנים לא עולה יפה. בינתיים, אנטואן גריזמן, הכוכב הצרפתי שהצטרף הקיץ בתמורה לסכום עתק ועדיין לא הצליח לעמוד בציפיות (14 שערים ב-37 הופעות) , ניצל את הזמן כדי להשתתף במשחק מקוון ברשת והשיב על שאלות האוהדים עם מסר ברור: מתגעגע לכדורגל.

"יש לנו הרבה זמן לעשות דברים אחרים ונראה שיהיה לפחות עוד חודש כזה", אמר גריזמן. אני לא משחק בפיפ"א אז כנראה שקיליאן אמבפה ינצח אותי. ההסגר מתנהל כמצופה, לא ניתן לעשות דבר. אני מאוד מתגעגע לכדורגל, אין לי מושג מתי נחזור לשגרת אימונים ולמשחקים".

ביטול היורו: "אני מאוד מאוכזב ממה שקרה אבל זו הייתה ההחלטה הנכונה לאור המצב, ככה נוכל להשלים את העונה הזו כמו שצריך במוקדם או במאוחר. בכל מקרה יש לי את הזכייה במונדיאל תמיד לנגד עיניי" (2018).

גריזמן. מספר 17 הוא לא מספר 7 (Alex Caparros/Getty Images)

ברצלונה ואתלטיקו מדריד: "אני מאוד גאה בתקופה שעברתי באתלטיקו. ברצלונה? אני רוצה לשחק טוב והייתי שמח לקבל שוב את חולצה מספר 7", סיפר הצרפתי שלובש את חולצה מספר 17. כרגע חולצה מספר 7 אינה בשימוש שכן החלוץ הצטרף לפני שפיליפה קוטיניו עזב בהשאלה לבאיירן מינכן.

לסיום נשאל על המשחק הטוב ביותר בו השתתף לאורך הקריירה ובאופן מפתיע לא בחר את גמר המונדיאל לדוגמא אלא בחצי גמר הליגה האירופית ב-2017/18 כאשר אתלטיקו הייתה בעשרה שחקנים ונקלעה לפיגור נגד ארסנל, אך גריזמן עצמו כבש שער שווויון חשוב בדקה ה-82. בגומלין אתלטיקו ניצחה בדרך לגמר שם זכתה בגביע לאחר 0:3 על מארסיי כשהחלוץ עצמו כובש צמד.

עוד בברצלונה, בשער "ספורט" נכתב כי המגן השמאלי ג'וניור פירפו שהגיע הקיץ מבטיס, מבוקש בקבוצות הגדולות באירופה ובאלופת ספרד מתכננים למכור אותו ב-20 מיליון יורו. המגן מעניין בין היתר את אינטר ויכול לשמש כחלק בעסקה אפשרית לגבי החלוץ לאוטרו מרטינס. בנוסף דווח כי ליברפול של יורגן קלופ מקווה לצרף אליה את עוסמאן דמבלה במחיר נמוך משמעותית מהסכום אותו בארסה דרשה בעבר, כלומר ב-90 מיליון יורו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי