עם קפוצ'ון ופנים נפולות: צפו בראיון הנדיר של מסי מגיל 16

ליאו מסי
ליאו מסי | צילום מסך

ברצלונה פרסמה וידאו נדיר של הילד הצעיר כשחתם על חוזה מקצועני ראשון: "לא היה לי ביטחון, לא דיברתי עם אף אחד. במגרש אני שוכח הכל", סיפר. וגם: החלום "להישאר כאן לנצח" והעמדה האהובה עליו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ב-12 בנובמבר 2003 החל ליאו מסי את צעדיו הראשונים. אמנם לא ממש על כר הדשא בקאמפ נואו אלא יותר מול הטלוויזיה. הנער הארגנטינאי בן ה-16 העניק ראיון ראשון מצולם לערוץ הטלוויזיה של ברצלונה לאחר שחתם על חוזה מקצועני ראשון. אלופת ספרד פרסמה היום (שני) את הראיון שוב, וקשה שלא להתגש. עם קפוצ'ון, חיוך נבוך ותשובות קצרות.

מסי סיפר על החוזה הראשון: "הם התקשרו אליי ואמרו לי שהם הולכים להפוך אותי למקצוען. השמחה הייתה עצומה. בספרד זה לא קורה לרוב בניגוד לארגנטינה שם גם בני 16-17 משחקים כי אין הרבה כסף וצריך לנצל כשרונות מהנוער. הבנתי שמדובר ביום מיוחד.

ה-DNA של ברצלונה ותחילת דרכו: "אני מרגיש נפלא בקבוצה והייתי רוצה להישאר כאן לנצח. אני כאן כדי לשחק, ליהנות ואני בטוח שהכל יגיע לאט לאט. העונה הראשונה שלי הייתה לא טובה, החודשים הראשונים היו אפילו רעים מאוד בשל פציעה. לא היה לי ביטחון, לא דיברתי בחדר ההלבשה עם אף אחד, עד שהשחקנים ניגשו אליי ונפתחו אליי. אומרים שאני מדבר מעט אבל כשאני מגיע למגרש אני שוכח הכל, אוהב לדבר שם, שם אני עצבני. כאן בראיון אני נחמד ושקט" (צחק).

אנקדוטות מתחילת דרכו: "עם תפוז הקפצתי 60 פעמים ועם כדור טניס 120. התחלתי לשחק כשהייתי בן שלוש. כולנו משפחת כדורגל. בגיל חמש התחלתי לאהוב את זה יותר".

העמדה שלו: "אני אוהב לקחת את הכדור מהקשרים, לגעת בכדור כל הזמן. אני לא אוהב ממש לשחק על הקו כקשר כנף".

כשהיה ילד כבש 36 שערים מבלי להיות קרוב לשער: "אני אוהב להבקיע שערים וגם לבשל לחבריי. אני עושה את המיטב למען הקבוצה. המטרה היא שהקבוצה תבקיע, זה לא חשוב מי עושה את זה".

הדרך בברצלונה: "הייתי שמח לדלג על בארסה C ולהגיע מייד לבארסה ב', ואז לעבור מהר מאוד לקבוצה הראשונה, לפחות להתאמן איתה".



ליאו מסי הצעיר (STR/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי