דיווח: פירפו מוכן לעבור לאינטר כדי לקדם את עסקת מרטינס

ג'וניור פירפו, לאוטרו מרטינס
ג'וניור פירפו, לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

באיטליה טוענים שהמגן שלא השתלב בברצלונה, מעוניין להיות חלק מהמתווה שיעביר את החלוץ הארגנטינאי לאלופה הספרדית. הקטאלונים עשויים לחסוך כ-20 מיליון יורו

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

האם זה הפתרון להבאת לאוטרו מרטינס? ברצלונה רוצה להתחזק ובגדול דרך החתמתו של כוכב אינטר בנוסף להחזרת ניימאר, אבל במקביל האלופה הספרדית מתמודדת מול קשיים כלכליים שהביאו לקיצוץ תקציב השכר, בעקבות משבר הקורונה. לכן במועדון ינסו למכור שחקנים רבים ונראה שיש כאלו שלא יתנגדו לעזוב את הקבוצה.

לפי 'קאלציו מרקטו' ברצלונה עשויה להכליל בעסקת מרטינס את ג'ויניור פירפו שנרכש רק העונה מבטיס תמורת 25 מיליון יורו, אך נראה ששני הצדדים ישמחו לפרידה. בדיווח נכתב שפירפו שמשחק כמגן שמאלי התקפי, יתאים בצורה מושלמת לשיטת שלושת הבלמים של אנטוניו קונטה, ואת העמדה הזאת כיום מאייש אשלי יאנג שיחגוג בחודש יולי 35.

פירפו עצמו לא ממש השתלב בברצלונה. המגן הדומיניקני הצטרף על מנת לשמש כגיבוי לג'ורדי אלבה ושיחק 12 הופעות בליגה הספרדית בהן רשם גול ובישול אחד. הערכה היא ששוויו של פירפו עומד כיום על 20 מיליון יורו, דבר שיכול להקל מעט על העול הכלכלי שברצלונה תספוג על מנת לצרף את הארגנטינאי של אינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי