דיווח בספרד: אשרף חכימי האריך את חוזהו בריאל מדריד

אשרף חכימי חוגג
אשרף חכימי | Sebastian Widmann/Getty Images

אחרי מספר שבועות של מו"מ מבין הצדדים, המגן בן ה-21, שבשנתיים האחרונות מככב בדורטמונד, חתם עד 2023 ובעונה הבאה יהיה חלק מהסגל של זינדין זידאן

(גודל טקסט)

אחרי מספר שבועות בהם דיווחה התקשורת הספרדית על מו"מ מתקדם בין ריאל מדריד לבין המגן הימני אשרף חכימי על הארכת חוזהו, היום (שבת) ב"מארקה" הספרדי הצהירו כי השיחות הסתיימו בהצלחה ושהשחקן שמושאל לבורוסיה דורטמונד ישוב בעונה הבאה עם חוזה משודרג, עד קיץ 2023 ובמעמד של שחקן משמעותי בסגל הבלאנקוס.

בריאל מדריד ציפו שחכימי בן ה-21, שחקן נבחרת מרוקו, יאריך את חוזהו עד 2025, אולם הוא חתם לפחות לעת עתה עד 2023, משמע הארכה של שנתיים לעומת חוזהו הקיים. חכימי מושאל זו העונה השנייה לדורטמונד, אך פרץ העונה במדים הצהובים-שחורים בתור שחקן כנף ולזכותו 10 בישולים ושלושה שערים רק ב-25 משחקי בונדסליגה.

קבוצות רבות סימנו את חכימי בשל הצלחתו בבונדסליגה, בין השאר נטען כי יובנטוס ובאיירן מינכן גיששו בנוגע לאפשרות לצרפו בשל חוזהו שהיה קרוב לסיום, אבל המאמן זינדין זידאן, מי שנתן לחכימי הזדמנות ראשונה בבוגרים של ריאל מדריד ועד היום נחשב נחשב לאחד שחכימי נמצא איתו בערכת יחסים טובה, הכריע בסוגיה וביקש לשדרג את המגן. חכימי, אגב, גם נחשב לחבר טוב של לוקה זידאן, הבן של, שמשחק בראסינג סנטאנדר. לפני שהושאל לדורטמונד הוא רשם 17 הופעות במדים הלבנים של ריאל מדריד וגם כבש פעמיים בליגה הספרדית.


חכימי במדי הבלאנקוס. שוב בלבן בעונה הבאה (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי