"אם אני הייתי נשיא ברצלונה, הייתי מחתים את ניימאר מחר"

ניימאר, ליאו מסי
ניימאר, ליאו מסי | David Ramos / Staff

בראיון לתכנית הטלוויזיה 'אל צ'ירינגיטו', קייטה באלדה מונאקו, שגדל ב'לה מאסיה', החמיא לברזילאי של פריס סן ז'רמן וסיפר על הזיכרונות מהתקופה שלו בספרד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"אם הייתי נשיא ברצלונה, הייתי מחתים את ניימאר מחר". הדובר הוא לא אחר מאשר קייטה באלדה ממונאקו, שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה ועזב בגיל 18 ללאציו תמורת 300 אלף דולר בלבד. בראיון לתכנית הטלוויזיה 'אל צ'ירינגיטו', באלדה דיבר על הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן, על חברו קיליאן אמבפה ועל הזיכרונות מהימים שלו באקדמיה של אלופת ספרד.

"אני מכיר את ניימאר ממש טוב ואין לי ספק שהוא שחקן מעולה עם המון איכויות. הוא אחד השחקנים שלמדתי מהם הכי הרבה במהלך הקריירה שלי. כשהכדור אצלו ברגליים, אין לו מתחרים", הבהיר באלדה. "גם קיליאן אמבפה שחקן מצוין. הוא מאוד צעיר אבל יש לו יכולות אתלטיות גבוהות, מהירות מרשימה והוא יודע לשנות קצבים תוך כדי תנועה".

התקופה שלו באקדמיה של ברצלונה: "יש לי זיכרונות טובים מאוד משם. הגעתי בגיל תשע והתקופה שלי שם הייתה מאוד משמעותית להמשך הקריירה שלי. את מה שיש לי היום אני חייב ל'לה מאסיה'. בברצלונה מחנכים אותך להיות קודם כל בן אדם ורק אחר כך כדורגלן".

כשנשאל האם יש לו חיבה לקבוצה הבוגרת של ברצלונה, באלדה השיב: "בכנות, אני לא יודע איך לענות על זה. אין לי קבוצה קבועה שאני אוהב. אני אוהב לראות את אתלטיקו מדריד, אני צופה גם בריאל מדריד לפעמים, אני אוהב לראות המון קבוצות שונות". 


קייטה באלדה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי