דיווח: מתייס דה ליכט ביקש ממינו ראיולה לעזוב את יובנטוס

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט. לא התקדם? | Emilio Andreoli/Getty Images

על פי עיתון ABC הספרדי, הבלם ההולנדי רוצה לעזוב את הגברת הזקנה בתום העונה, וסוכן העל צפוי בימים הקרובים להציע אותו לריאל מדריד. וגם: מי עוד ירוויח מהעסקה?

(גודל טקסט)

הבלם ההולנדי מתייס דה ליכט הגיע הקיץ ליובנטוס בקול תרועה רמה כאשר נרכש מאייאקס תמורת 85 מיליון יורו תחת התקן המחייב 'בלם העתיד של הכדורגל האירופי'. עם זאת נראה שכעת שני הצדדים ישמחו לפרידה. ההולנדי בן ה-20 אמנם פתח ברוב המשחקים בסרייה א' העונה, אבל חטף ביקורות נוקבות בתקשורת האיטלקית בגלל מספר שערים שנגרמו באשמתו הישירה ואף הוא בעצמו הודה שהביטחון שלו ירד, בהשוואה לימים באייאקס.

היום (ראשון) דווח בעיתון ABC הספרדי שהבלם רוצה לעזוב וכבר ביקש מסוכנו מינו ראיולה למצוא קבוצה חדשה. על פי הידיעה סוכן העל רוצה שיעבור לריאל מדריד ובימים הקרובים הוא מתכוון להציע לראשי הבלאנקוס את הבלם ההולנדי.

למה דווקא ריאל מדריד? ובכן הסיבה היא קודם כל מקצועית – ריאולה מאמין שיהיה לו הרבה יותר קל להתאקלם בליגה הספרדית מאשר באיטלקית, אך יש לסוכן אינטרס נוסף. ראיולה רוצה שהקבוצה מבירת ספרד תרכוש את אלפונס אראולה שמשמש כשוערו המחליף של טיבו קורטואה ושייך לפריז סן ז'רמן. זינדין זידאן התכוון להשיב את האוקראיני אנדריי לונין המושאל לריאל אוביידו לספסל בעונה הבאה, אבל נראה שהגעתו של דה ליכט עשויה לשנות את דעתו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי