"איך מסי בחדר ההלבשה? יש דברים שאי אפשר להגיד לו"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

אדר סראביה, עוזרו של קיקה סטיין בברצלונה, סיפר על היחס לו זוכה הפרעוש וגם החמיא: "הכדורגלן הטוב בהיסטוריה". וגם: "הקרע" עם השחקנים לאחר הקלאסיקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אדר סראביה, עוזרו של קיקה סטיין בברצלונה, ניצל את פגרת הקורונה וכמו רבים אחרים השיב לשאלות באמצעות לייב בעמוד האינסטגרם. כשנשאל על לאיו מסי, סארביה לא היסס: "הכדורגלן הטוב בכל הזמנים ואולי גם הספורטאי הטוב בהיסטוריה. מדהים לראות מקרוב את הידע שלו על המשחק ואת רמת הביצוע שלו על הדשא. זו זכות גדולה לעבוד איתו".

על היחס לו מסי זוכה בחדר מהצוות המקצועי של ברצלונה: "אתה לא יכול להגיד למסי את אותם דברים שאתה אומר לשחקנים אחרים, אבל אנחנו אוהבים את זה שיש לו דעה והוא מביע אותה. עד שאתה לא נמצא עם השחקנים כל יום, אתה לא באמת מכיר ויודע מי הם ואיך הם מתנהגים ומתנהלים. ישנם הרבה דברים מאחורי כל שחקן ושחקן. לכל אחד יש אופי שונה וזה חשוב מאוד להכיר אותם באופן אישי כדי לדעת להוציא מהם את המקסימום".

בקלאסיקו האחרון, כזכור, סראביה נתפס בעדשת המצלמה מקלל וזועם, מה שהוביל בזמנו למבול של דיווחים על קרע בינו לבין השחקנים. "אין שם בעיה ביני לבינם, אני בקשר נהדר עם כולם בקבוצה", הבהיר עוזר המאמן וציין: "אני והמאמן קיקה סטיין מאוד מרוצים פה בברצלונה ואני חושב שגם ברצלונה מרוצה מאיתנו".


סראביה על הספסל לצד סטיין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי