כוכב בית הנייר: "ארתורו וידאל יכול להתאים לסדרה, בגלל המראה הפאנקי"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

דארקו פריץ', מי שמגלם את דמותו של הלסינקי בסדרה, התראיין לאתר הרשמי של ברצלונה והצביע על הצ'יליאני כליהוק מתאים. וגם: מי מבין השחקנים מזכיר את הפרופסור?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפני ארבעה ימים עלתה ב"נטפליקס" העונה הרביעית של הסדרה הפופולרית "בית הנייר" ואין מה לדאוג, לא נעשה לכם כאן ספוילר, אך כן נספר שדארקו פריץ', השחקן הסרבי שמגלם את דמותו של הלסינקי, התראיין לאתר הרשמי של ברצלונה וסיפר כי הוא אוהד את אלופת ספרד וגם מאוד אוהב כדורסל.

פריץ', שמתגורר בבירת קטלוניה מ-2004, אמר שאם היה צריך ללהק שחקן של בארסה לסדרה, הוא היה בוחר בארתורו וידאל: "יש לו מראה פאנקי, אני חושב שהוא היה משתלב בחבורה", הסביר. השחקן חשף גם את היכרותו עם איבן ראקיטיץ', שאיתו הוא מתקשר בקלות בשל העובדה שהם מדברים את אותה שפה, וגם עם אנטואן גריזמן, שאיתו הוא חולק את האהבה למשחק עם הכדור הכתום.

"מירוטיץ' מספר 1", החמיא הלסינקי לכוכב קבוצת הכדורסל של הבלאוגרנה ונזכר כי הגיע לברצלונה שנה אחרי שהקבוצה זכתה ביורוליג עם שארונאס יאסיקביצ'יוס ודיאן בודירוגה: "מאז שהגעתי לכאן, בארסה זכתה בכל התארים".

אוהד ברצלונה וחולה על כדורסל. הלסינקי (GABRIEL BOUYS / Contributor)
אוהד ברצלונה וחולה על כדורסל. הלסינקי (GABRIEL BOUYS / Contributor)

בנוסף, כשהתבקש להשוות בין שחקני קבוצת הכדורגל לדמויות ב"בית הנייר", הוא השיב: "מסי יכול היה להיות הפרופסור, בגלל שהוא שקט כמוהו. גריזמן יכול להיות דנבר וסוארז היה טוקיו. את ראקיטיץ' אני רואה בתפקיד של ברלין והלסינקי הוא בחור גדול, שנראה קשוח אבל רגיש מאוד, אז פיקה יכול להתאים, כי אני זוכר אותו כאחד כזה וגם הוא אוהב כדורסל".



הלסינקי ונאירובי. מסי היה משתלב בחבורה? (Pablo Cuadra / Stringer)
הלסינקי ונאירובי. מסי היה משתלב בחבורה? (Pablo Cuadra / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי