עתידו במועדון, חזרת ניימאר וגם לאוטרו: לואיס סוארס בראיון

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | Aitor Alcalde/Getty Images

המועדון עדיין לא שוחח איתו על חוזה חדש אך הוא לא מודאג, הברזילאי? "אין עוררין על היכולת שלו". השאיפה: "לצרף שחקנים שיעזרו לנו לעמוד במטרות ויוסיפו תחרות בריאה". המסר לאוהדים? "רוצים לזכות בצ'מפיונס"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

וירוס הקורונה משבית את הכדורגל כבר קרוב לחודש, אך מי שיכול לנצל את הפגרה הכפויה לטובתו הוא החלוץ לואיס סוארס. האורוגוואי בן ה-33 עבר פציעה לא פשוטה שהייתה אמורה להשאירו מחוץ למגרשים עד לסיום העונה. כעת הוא מתאושש בקצב מעולה וכבר הבהיר שיהיה כשיר לשלבי ההכרעה. בינתיים, החלוץ, אחד מהגדולים בהיסטוריה של ברצלונה, הפגין את אותה הכנות האופיינית בראיון ל"מונדו דפורטיבו" כשלא חשש לדבר על יורשיו העתידיים ונשאל, איך לא – על ניימאר ולאוטרו מרטינס.

סוארס אמר: "קשה לדבר על שחקנים מצד אחד כי הכל מסובך במצב הנוכחי. אבל ברור שלאוטרו וניימאר הם שחקנים ענקיים. יש לנו הערכה עצומה לניימאר בחדר ההלבשה. כשחקן אי אפשר לערער עליו. יש לו עוד הרבה מה לתרום. כולם אהבו אותו. לאוטרו שחקן שהתקדם המון באיטליה, הוא '9' אמיתי עם תנועה נפלאה. הם שונים במשחק שלהם כמובן, אבל המועדון רוצה לצרף שחקנים שיוסיפו שמחה, כדורגל חיובי ויעזרו לנו להשיג את המטרה של כולם – לנצח את כל התארים. תמיד צריכה להיות תחרות בריאה בקבוצה".

העתיד שלו: "אני עדיין לא יודע כלום, לא דיברו איתו. כבר הבהרתי מה אני חושב. אבל הדבר שהכי פחות חשוב כרגע הוא העתיד שלי, בטח במצב הקשה אותו אנחנו חווים. יש לי חוזה על המועדון ואני לא חושב על שום דבר אחר חוץ מלכבד אותו. היחסים שלי עם הקבוצה תמיד היו טובים. יגיע הזמן ונשב ונדבר".

סוארס, מסי וניימאר. "אין עוררין על הכדורגל שלו" ( Denis Doyle/Getty Images)

 
ההתאוששות שלו: "כולנו דואגים ועצבניים בזמן הקורונה, חוששים מה יקרה הלאה. ברור שאני לוקח את הזמן שלי אבל חלק ניכר מהזמן אני עסוק במחשבות. כשאחזור לאימונים עם הקבוצה אוכל לתרום. אני עם רופא המועדון בקשר יום-יומי. לא חושב שתהיה לי בעיה לחזור לשחק העונה".. כשנשאל על אורוגוואי: "אשתי וילדיי איתי כאן. ייעצתי לשאר המשפחה באורוגוואי בדיוק מה שאמרו לנו להישאר כאן – להישאר בבית ולא להידבק". כשנשאל מתי יהיה אפשר לשחק כדורגל, אמר: "יש הרבה דיבורים וקשה לדעת מה נכון ומה לא. אני חיי מכדורגל, אבל יש חוסר ביטחון לגבי דברים אחרים. אני רוצה שהילדים יוכלו ללכת לפארק וליהנות, לפגוש את החברים שלהם. זה יותר חשוב".
 
 
הודעה לאוהדים: "המסר החשוב ביותר כרגע הוא להקשיב לשלטונות ולהישאר בבית. כל אחד צריך לדאוג לעצמו. לגבי הכדורגל, אנחנו סומכים על הקבוצה שלנו ובטוחים שנסיים את העונה יחד, עם אוהדים, נילחם על המטרות שלנו – כמובן שזכייה באליפות ובליגת האלופות תהיה שמחה ענקית אחרי כל כך הרבה זמנים רעים. זו תהיה שמחה מרהיבה".

הקיצוץ בשכר: "זה היה לא נוח עבור כולם, בעיקר לשחקנים כי נאמרו דברים לא נכונים. זה הפריע לנו, הרגיז אותנו. אמרו שאנחנו מיליונרים שלא מוכנים לקצץ. הנטייה של השחקנים הייתה באופן מוחלט לעזור לקבוצה. היינו גאים בעצמנו. העניין התעכב כי לא פשוט להחתים 22-23 שחקנים. לדעתי זה היה משהו מיוחד בין המועדון לעורכי הדין. מצאנו את הפתרונות הכי טובים".

תתכוננו. בקרוב הוא חוזר (Alex Caparros/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי