דיווח: מסי מחזיק בהצעה מארגנטינה, אינטר מוכנה לנהל משא ומתן

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

ברצלונה דואגת? לפי "TNT ספורט", ניואלס אולד בויס, הקבוצה בה גדל הציעה לו להצטרף הקיץ. לקפטן יש סעיף יציאה. ומה לגבי הנראזורי? "אל תזלזלו בהם, מוראטי צודק, הם רוצים אותו", אמר העיתונאי מרטין קסטייה

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

האם הכדורגל העולמי בדרך לסנסצייה? הפרסומים על מעבר של ליאו מסי לאינטר היו נראים מנותקים מהמציאות לאחרונה אך הדברים הולכים וצוברים תאוצה. לאחר דבריו של נשיא הנראזורי בעבר, מאסימו מוראטי, בימים האחרונים, הגיעו פרסומים נוספים שמקורם בארגנטינה מולדתו. לפי הדיווח מסי יעמוד בפני החלטה ענקית בקריירה שלו הקיץ, וכלל לא בטוח שימשיך בברצלונה.

 
 
לפי כלי התקשורת הארגנטינאי " TNT Sports", קפטן ברצלונה מחזיק בהצעה מניואלס אולד בויס, הקבוצה בה גדל ולגביה הצהיר מסי בעבר כי הוא שוקל לסיים שם את הקריירה. מעבר לכך, ההתעניינות מצד אינטר הולכת וגוברת.
 
 
העיתונאי הארגנטינאי מרטין קסטייה הצהיר: "למסי אכן יש הצעה מארגנטינה, אבל אל תזלזלו במוראטי, אינטר דוחפת לכיוון הזה, מה שהוא אמר הוא נכון. הם בהחלט מוכנים לנהל משא ומתן לגביו אבל זו החלטה שלו. אינטר עושה כרגע את מה שהיא יכולה".
 
 
בדיווח הזכירו שוב את היחסים העכורים בין מסי להנהלת הקבוצה שמעייפת אותו שוב ושוב ומנסה להוציא אותו ואת חבריו באור שלילי, כפי שקרה לאחר הסכם הקיצוץ על 70%. נזכיר כי מסי מחזיק בחוזה עד 2021 באלופת ספרד אך המגעים להארכתו לא נמשכו. יש לו כמובן סעיף יציאה הקיץ, אם כי לא לאירופה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי