ריאל מדריד תציע כ-50 מיליון יורו על אדוארדו קמאבינגה

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

התקשורת בצרפת ממשיכה לחשוף פרטים אודות העברה אפשרית של הכוכב בן ה-17 של ראן, שנחשב למטרה העיקרית של זינדין זידאן לקיץ הקרוב. גם קשר צעיר מליל סומן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כעשרה ימים לאחר הדיווחים הראשונים בצרפת על כך שריאל מדריד סימנה את הקשר האחורי בן ה-17 אדוארדו קמאבינגה כרכש העיקרי שלה לעונת 2020/21, היום (חמישי) התפרסמו פרטים חדשים אודות עסקה אפשרית.

מזה מספר חודשים ששמו של קשר ראן מוזכר לקבוצות הכי גדולות בעולם, לצד ריאל עלו גם שמותיהן של ברצלונה וליברפול, אבל רצונו העז של זינדין זידאן לצרף את השחקן לבלאנקוס בקיץ מציב אותו בעמדת יתרון על שאר הקבוצות, כך לפי "le10sport". מחירו של קמאבינגה הוערך בכ-80 מיליון יורו, אלא שהתפשטות נגיף הקורונה, כך מאמינים בריאל מדריד, תאפשר להם לצרפו תמורת 50 מיליון יורו וזהו סכום שהם מוכנים לשלם. גם ראן, כך נטען, צפויה להסכים למחיר הזה.

בהשוואה לוויניסיוס ג'וניור, שעלה 45 מיליון יורו, כבר הפך העונה לשחקן קבוע בקבוצה מהליגה הצרפתית הבכירה, כך שהוא לא יזדקק לזמן התאקלמות לכדורגל האירופי או לרמות הגבוהות. על אף גילו הצעיר, בריאל מדריד רואים בו שחקן שיאפשר להם להשתחרר מאחד הוותיקים, טוני קרוס, לוקה מודריץ' ואפילו איסקו.

עוד על פי הדיווח, למקרה שעסקת קמאבינגה תיפול, המועמד השני לתפקיד הוא בובקארי סומארה, גם הוא מהליגה הצרפתית. סומארה חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-21 ובניגוד לקמאבינגה, על אף שלשניים מספר הודעות כמעט זהה העונה, הוא יותר עולה מהספסל. הוא הגיע לליל מפריז סן ז'רמן ב-2017 והוא שחקן נבחרת צרפת הצעירה. 


מחפש חיזוק בליגה הצרפתית. זידאן (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי