לואיס סוארס חושף מי האליל הגדול ביותר שלו

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

חלוץ ברצלונה שוחח עם גבריאל בטיסטוטה, כוכב העבר של רומא, ואמר לו: "תמיד ניסיתי לחקות אותך, היית השחקן הטוב ביותר שראיתי". וגם: האורוגוואי היה בדרך חזרה לנסיונל?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לואיס סוארס הוא ללא ספק אחד החלוצים הטובים ביותר בעידן המודרני. החלוץ בן ה-33 כבש קרוב ל-500 שערים בקריירה, והרעיד רשתות במולדתו אורוגוואי (וגם בנבחרת הלאומית), בהולנד במדי אייאקס, באנגליה במדי ליברפול וכמובן במדי ברצלונה. החלוץ גילה בראיון לילי מי היה המודל לחיקוי שלו.

ביוזמתו של פאבלו סורין, מגן נבחרת ארגנטינה, סוארס שוחח עם החלוץ האגדי גבריאל בטיסטוטה ואמר לו: "אתה האליל שלי מאז שהייתי ילד. אתה השחקן הכי גדול שראיתי בכדורגל, עם איכות יוצאת דופן, כוח ויכולת להבקיע שערים בכך דרך. ניסיתי לחקות אותך מאז שהייתי ילד. בשבילי אתה אליל. הייתי רוצה לפגוש אותך ולדבר איתך על כדורגל כשכל זה נגמר".

בטיסטוטה עצמו היה מלך שערי נבחרת ארגנטינה עד ששיאו נשבר על ידי ליאו מסי. חלוץ העבר הצליח בענק במדי פיורנטינה וזכה עם רומא בסקודטו בעונת 2000/01. מי שמכונה "בטיגול" בשל הרוח לשערים, הודה על המחווה: "אתה מנסה לחקות אותי? זה עבד טוב מדי. למעשה, הזמנתי אותו לאכול איתי ביחד ברביקיו והוא לא הגיע. אבל יהיה לנו זמן לזה".

בהמשך בטיסטוטה חשף את הסוד שלו: "היו שני דברים שתמיד עשיתי. ישנתי תמיד לפחות שמונה שעות בלילה שלפני משחק, וממש שיחקתי את המשחק לפני שהוא קרה באמת. מה הכוונה? עם האור כבוי, במשך 20 או 30 דקות, הסתכלתי על התקרה ודמיינתי מה יכול לקרות. חשבתי רק על המשחק ולא על שום דבר אחר. פעמים רבות מצאתי את עצמי במגרש עושה מהלכים שחשבתי שאעשה, זה עזר לי. זה היה הטקס שלי לפני משחק".

ובחזרה לסוארס. סבסטיאן אבראו, החלוץ האורוגוואי שמשמש היום כמאמן-שחקן ובין שלל קבוצותיו בקריירה ניתן למצוא את בית"ר ירושלים, סיפר כי חלוץ ברצלונה שקל לחזור לנסיונל, הקבוצה בה גדל, אם אבראו עצמו היה מתמנה למאמן. אבראו סיפר: "פניתי לסוארס ואמרתי לו שיש סיכוי שאתמנה למאמן בדצמבר ושאלתי אותו מה דעתו על כך". סוארס השיב: "אם אכן תהיה המאמן, אתייעץ עם המשפחה שלי, בהחלט יכול להיות שאחזור". בינתיים החלוץ בן ה-33 מתאושש מפציעה ויוכל לחזק את ברצלונה כשהעונה בספרד תשוב.

סוארס במדי הנבחרת. היה קרוב לשוב למולדתו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי