מאמנו של מרטין אודגור בעונה שעברה: "הוא כמעט כמו רובוט"

מרטין אודגור
מרטין אודגור | Juan Manuel Serrano Arce / Stringer

לאוניד סלוצקי החמיא לנורבגי ("מקצוען ברמה הכי גבוהה") והבהיר: "הוא בשל לשחק בריאל מדריד". וגם: הביטחון העצמי הגבוה והחוסן המנטלי

(גודל טקסט)

למרטין אודגור יש חוזה עד קיץ 2021 בשורות ריאל סוסיאדד, אך לפי הדיווחים בספרד הוא עשוי לשוב לריאל מדריד כבר בסיום העונה הנוכחית  – שנה לפני תום ההסכם. כידוע, הבאסקים צירפו את הנורבגי בהשאלה לשנתיים בקיץ האחרון והם בוודאי ישמחו שילד הפלא ישלים את התקופה במלואה, אך היכולת שהוא מציג גורמת לראשי הבלאנקוס לשקול זאת מחדש.

מי שסבור שאודגור בשל לשחק ריאל מדריד כבר עכשיו הוא לאוניד סלוצקי, שהדריך את הנורבגי בעונת 2018/19 בשורות ויטסה ארנהיים ההולנדית. "כשראיתי אותו העונה בגביע המלך בברנבאו, במשחק בו סוסיאדד ניצחה 3:4, השתכנעתי לחלוטין שיש לו את האיכות לשחק כבר עכשיו בקבוצה חזקה ותחרותית כמו ריאל מדריד", כך הבהיר המאמן הרוסי ה-48, שעובד כיום ברובין קאזאן.

סלוצקי סיכם: "אני בטוח, כן, אודגור בשל ומוכן לשחק בריאל מדריד. הוא כדורגלן ברמה גבוהה מאוד שמסוגל להילחם על מקומו בכל קבוצה בעולם. יש לו הרבה ביטחון בעצמו וביכולות שלו. הוא יודע איך לשמור על יציבות במשך תקופה ארוכה. הבחור הזה דואג לעצמו כמו שצריך ומקפיד לאכול בצורה מאוד מסודרת ומבוקרת. הוא סופר מקצוען, כמעט כמו רובוט". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי