דיווח: ריאל תגיש הצעה על אובמיאנג. ראמוס יעזוב?

פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

באנגליה נטען כי הבלאנקוס סימנו את החלוץ עליו מופעל לחץ כבד לעזוב, ואף החלו בשיחות עם נציגיו. מקור טוען: "ההעברה עשויה להיסגר ב-50 מיליון יורו". פסימיות לגבי הישארותו של הקפטן: "הספירה לאחור החלה"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד לא יודעת איך תסתיים עונת 2019/20 עבורה, אך שני דברים בטוחים: ראשית, הקבוצה של זינדין זידאן סבלה מבעיות קשות בחלק הקדמי (כבשה 49 שערים ב-27 מחזורי ליגה). כמו כן, הבלאנקוס כבר חושבים על העונה הבאה. לצד שמות כמו קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, כעת (שלישי) דווח באנגליה כי ריאל סימנה מטרה אחרת: פייר-אמריק אובמיאנג, קפטן ארסנל.

 
 
לפי הדיווחים ב"מירור", ריאל מתכוונת להגיש הצעה עבור החלוץ. היא ביצעה שיחות ראשוניות עם התותחנים וגם העבירה מסרים לסוכניו של החלוץ. אובמיאנג, כזכור, מסיים את חוזהו בארסנל ב-2021. הוא נואש לשחק בליגת האלופות, מטרה שלקבוצתו יהיה קשה להשיג השנה.
 
 
המאמן מיקל ארטטה כבר ביקש מההנהלה לעשות הכל כדי להשאירו וכבר אמר: "נצטרך לטפל בזה לפני סוף העונה, אני רוצה לשמור עליו בכל מחיר", אך ייתכן שהקבוצה תהיה חייבת למכור אותו כדי שלא יעבור בהעברה חופשית. נראה שאין סיכוי שהוא יאריך את חוזהו. מקור צוטט בידיעה: "אמנם הוא חלוץ גדול, אבל בשוק החדש, שחקן כמו אובמיאנג שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו והוא בן 30 – אמור לעלות 50 מיליון יורו".


אובמיאנג. יעבור לספרד בקיץ? (Catherine Ivill/Getty Images)

על החלוץ מופעל לחץ גדול לעזוב גם מצד נשיא ההתאחדות של גבון שביקר את ארסנל. אובמיאנג עצמו שומר על שתיקה. הוא כבש 17 שערי ליגה העונה, קיבל את סרט הקפטן ואין ספק שמדובר בשחקן הכי חשוב של התותחנים מאז הצטרף מדורטמונד בקיץ 2017.

 
 
עוד בבלאנקוס, האם האוהדים צריכים לחשוש מעזיבתו של הקפטן סרחיו ראמוס? בשער ה"אס" נכתב: "הספירה לאחור החלה". ראמוס מסיים את חוזהו ב-2021 ועשוי להגיע ליורו כשחקן חופשי. הוא מצפה לקבל הצעה לשנתיים אם כי המדיניות של המועדון לגבי שחקנים בגילו (34) היא חוזה לעונה אחת בלבד, מה גם שלאור משבר הקורונה, ייתכן שהבלם יתבקש לקצץ בשכרו. בין הצדדים אין כרגע שיחות. נזכיר כי ראמוס הוא המשתכר השלישי בקבוצה אחרי גארת' בייל ואן הזאר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי