מסצ'ראנו מסביר: זו הסיבה שבגללה ליאו מסי הטוב מכולם

חאבייר מסצ'ראנו, ליאו מסי
חאבייר מסצ'ראנו, ליאו מסי | JUAN MABROMATA/AFP via Getty Images

הקשר ששיתף פעולה עם כוכב ברצלונה גם בנבחרת ציין: "קבלת ההחלטות והביצוע שלו מבדילים אותו מהיתר. המשחק לא שולט בו - הוא שולט במשחק. הוא עושה שבע-שמונה פעולות חשובות במאת האחוזים". וגם: חושב על פרישה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חאבייר מסצ'ראנו ליווה את ליאו מסי בחלקים רבים בקריירה. הוא חווה איתו גם הצלחות בלתי רגילות בברצלונה בשמונה השנים שלו שם (2010 עד 2018), וגם היה חלק בהפסדים הכואבים במדי נבחרת ארגנטינה, כמו בגמר מונדיאל 2014. לקשר שמשחק באסטודיאנטס במולדתו, אין ספק מי הגדול מכולם, והוא סיפק לכך הסבר מיוחד.

 
 
בראיון לתוכנית הרדיו "Cielosport" אמר מסצ'ראנו: "בכל פעם שאני מדבר על ליאו אני אומר את אותו הדבר. מה שהופך אותו לכדורגלן שונה זו היכולת שלו בשני דברים – קבלת ההחלטות והביצוע. רוב השחקנים הטובים מקבלים את ההחלטה הנכונה אבל לא מצליחים לבצע את זה בצורה הטובה ביותר, או להיפך – הביצוע מעולה אבל זו לא ההחלה הטובה ביותר שאפשר היה לקבל".
 
 
"הוא, לעומת זאת, עושה את שני הדברים בצורה טובה ובמהירות מדהימה. הוא יודע תמיד מה לעשות. הוא מבצע במהלך משחק שבע, שמונה או עשר פעולות חשובות ובמאת האחוזים".

ליאו מסי. איזה תרגיל יבוא עכשיו? (David Ramos/Getty Images)
 
 
הקשר סיכם: "המשחק בדרך כלל שולט בכל השחקנים, הוא שולט בנו. במקרה של ליאו זה הפוך. הוא מחליט מה לעשות או מה לא לעשות עם המשחק. זו הסיבה שהוא שחקן מכוכב אחר".

 

על הקורונה: "אני חושב שגם אני אדבק, זה ייקרה לכולם בסופו של דבר. זה בהחלט עלול לקצר את הקריירה שלי. אני לא יודע כמה קל או קשה יהיה לחזור לאחר שלושה או ארבעה חודשים בלי לשחק. הכוונה שלי היא לחזור לשחק". בהקשר זה אמר מסצ'ראנו שהוא שלח תנחומים לפפ גווארדיולה לאחר מות אימו: "זו מחלה אכזרית שלא מבדילה בין אף אחד, זה מוכיח כמה אנחנו לא חשובים".
 
 
הקריירה של מסצ'ראנו עשירה מאוד. הוא גדל בריבר פלייט, שיחק בקורינתיאס הברזילאית, אחרי תקופה קצרה בווסטהאם נרכש על ידי ליברפול ומשם עבר לברצלונה בקיץ 2010. מסצ'ראנו עדיין לא מסכם אך מכריז: "אני לא מתחרט על שום דבר. הכישלונות וההצלחות שלי זה מה שיש. נתתי את כל מה שיכולתי, תמיד הייתי במאה אחוז. אם לא השגתי יותר בקריירה זה נבע מדברים שלא היו בשליטתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי