הרכש החדש של ברצלונה: "מסי ורונאלדו הם הגיבורים שלי"

ליאו מסי
ליאו מסי. מה דעתך על שלושה בלמים? | David Ramos/Getty Images

בצ'אט לייב בעמוד היוטיוב של הקבוצה הקטאלונית, הודה פרנסיסקו טרינקאו שהוא כבר לא יכול לחכות לעונה הבאה: "מצפה ללבוש את החולצה של המועדון הטוב בעולם, מקווה להביא את היכולות שלי לידי ביטוי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ביום האחרון של חלון העברות של חודש ינואר, ברצלונה רכשה תמורת 31 מיליון יורו מבארגה את כרטיסו של החלוץ הפורטוגלי בן ה-20 פרנסיסקו טרינקאו מבארגה, שישלים את המעבר בחודש יולי. לקראת ההצטרפות למועדון הפאר הספרדי, ענה היום (שלישי) טרינקאו על שאלות הגולשים בערוץ היוטיוב של הקבוצה, וסיפר איך הוא מתמודד בימים אלו בהסגר ומה הציפיות לעתיד.

ההסגר בפורטוגל: "אני נמצא בבית עם הורי ואחותי. אני רוצה להפציר מכולם להישאר בבית עד שהמצב יחזור לשגרה. בימים אלו אני קם מוקדם כל בוקר ומתאמן בדיוק כמו פעם. אחרי הצהריים אני הולך לפלייסטיישן או צופה בטלוויזיה ובערה אני קורא. משתדל לשמר על שגרה שהייתה לי לפני ההסגר".

אימונים: "אני מתאמן עם ההורים שלי, אבל אנחנו מצבעים תרגילים שונים. אני עוקב אחרי תוכנית האימונים שקיבלה מבראגה בזמן שהוריי רוכבים על האופניים נייחים".


"אני רוצה ללמוד מליאו מסי" (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

ברצלונה והעתיד: "אני ממש מצפה ללבוש את החולצה של המועדון הטוב בעולם ולהיות כבר בחדר ההלבשה של השחקנים הטובים בעולם. אני רוצה ללמוד מליאו מסי, הוא אחד הגיבורים שלי, יחד עם כריסטיאנו רונאלדו".

"בברצלונה אני מקווה להביא את היכולות שלי לידי ביטוי, אני חושב שהאוהדים ייהנו ממני (צחק). אני עובד קשה פיזית ומנטלית. אני מנסה להבקיע וליצור מצבים. כמו כן, אני תמיד אנסה לעזור לקבוצה שלי".

לסיום נשאל הוא אוהב לעשות בזמנו הפנוי: "חוץ מכדורגל אני אוהב לשחק טניס שולחן. אני מעדיף סרטים דוקומנטריים על פני רגילים, כמו העיתוד על קונור מקגרגור, שהראה את חיי היומיום שלו, המעשים והמחשבות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי