Sport1 Banner

בן משפחתו של ליאו מסי: "אני רוצה שהוא יעזוב את ברצלונה"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

בקאמפ נואו דואגים? מקסי ביאנצ'וצ'י, בן דודו של הקפטן, הודה במפתיע שהוא מקווה שיעזוב את בארסה אך סייג: "זו החלטה שלו בלבד, אף אחד לא יודע את עתידו". וגם: האפשרות שיעבור לאינטר והיורש בנבחרת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשבוע האחרון עלו ספקולציות לגבי עזיבה של ליאו מסי. קפטן ברצלונה הכחיש את הדיווחים על כך שיש לו הצעה מארגנטינה וטען שמדובר ב"פייק ניוז", אך נראה שאינטר לא מרימה ידיים בעניין. בן דודו של מסי, מקסי ביאנצ'וצ'י, התראיין ל- "FootballNews24" ולא פסל בכלל את האפשרות הזו.

 
 
"האמת שזה משהו אישי, אף אחד לא יודע מה יהיה", אמר ביאנצ'וצ'י, שבאופן מפתיע אמר שיישמח אם מסי יעזוב: "באופן אישי הייתי שמח לראות אותו משחק בקבוצה אחרת, כמו שרבים מאוהדיו היו רוצים. כדי שיוכל להוכיח לאלה שטוענים שמסי טוב רק בברצלונה. כך הוא יוכל להוכיח להם שהם טועים. ברור שהוא ישחק טוב בכל מקום".
 
 
על מעבר לאיטליה: "בכנות, אני לא רואה אותו באיטליה. כל דעה שלי תעורר חשד, אבל כפי שאמרתי קודם – זו החלטה שלו בלבד. החלום שלי, אם אהיה כנה – הוא לראות אותו לובש שוב את החולצה של ניו אולד בויז (הקבוצה בה מסי גדל)". כזכור, נשיא אינטר לשעבר, מאסימו מוראטי, רמז שהמועדון משוכנע שביכולתו לצרף את מסי.
 
 
בהמשך נשאל האם לאוטרו מרטינס ופאולו דיבאלה יוכלו לרשת את מקומו של מסי בנבחרת: "זו שאלה טובה מאוד. בארגנטינה יש כמה כשרונות צעירים גדולים, אבל לא תהיה שום תופעה כמו ליאו. אני חושב שהיורש שלו לא נולד. אני מאחל לדיבאלה ולאוטרו שישחקו ברמה גבוהה לאורך זמן, אני מחבב אותם".
 

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי