אבא של ניימאר רומז על עתידו: "הוא יהיה זה שיחליט"

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout / Handout

ניימאר דה סילבה טען בראיון שהכוכב מאושר בפ.ס.ז' אך הוסיף: "אנחנו מוודאים שיש לו את החוזה הטוב ביותר, בקבוצה הטובה ביותר ושהקריירה תמשיך להתפתח". וגם: היכן כמעט חתם לפני המעבר לבארסה ב-2013?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כרגע כשהכדורגל העולמי מושבת השאלה העיקרית היא מתי הליגות יחזרו לפעולה. סביר להניח שהסאגה הבאה שתעסיק את אוהדי הכדורגל היא הסאגה השכיחה ביותר – עתידו של ניימאר, כוכבה של פריז סן ז'רמן שמקושר שוב ושוב לברצלונה. אביו של הכוכב התראיין בלייב באינסטגרם ולא פיזר את הערפל.

 
 
"הוא תמיד זה שבוחר לאן ללכת. הוא ורק הוא יחליט על עתידו", אמר ניימאר דה סילבה. "אנחנו עובדים מנהלתית לפי הספר – מוודאים שיש לו את החוזה הטוב ביותר, שיגיע לקבוצה הטובה ביותר ושהקריירה שלו תתפתח בצורה הטובה ביותר". עוד אמר: "אני תומך בצעדים שלו".
 
 
מעבר לכך הוא סיפר על המעבר לברצלונה בקיץ 2013 וסיפר שעבור בנו היה מדובר ב"חלום ילדות של ממש". על אותו קיץ דובר לא מעט. בתקשורת סיפרו שבארסה ניהלה עם ריאל מדריד קרב עיקש להחתימו. ניימאר דה סילבה מספר אחרת. לדבריו, ניימאר היה קרוב להצטרף דווקא לקורינתיאנס באותו הקיץ: "היינו מאוד קרובים לחתום על העסקה הזו, אבל אמרתי לניימאר שיילך לברצלונה, יעשה שם קריירה מרהיבה ולפני הפרישה ישחק שם".

ניימאר עם מסי. כמעט חתם בקורינתיאנס ( David Ramos / Staff)

 
 
לגבי הפנטזייה של אוהדי בארסה לראותו חוזר לקאמפ נואו הקיץ – אביו הסתפק בכך שאמר שהוא מאושר בפארק דה פראנס. ניימאר, שהגיע לצרפת כשחקן היקר בעולם בקיץ 2017, חתם לחמש שנים, כלומר שהקיץ הבא יהיה המפתח אם לא יאריך את חוזהו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי