ברצלונה, שומעת? בפ.ס.ז' בטוחים: "אף אחת לא יכולה לעמוד בעסקת ניימאר"

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

במועדון שוחחו עם "מונדו דפורטיבו". בפ.ס.ז' בטוחים שהקורונה תשנה את הכדורגל. בנוסף, למרות שלא תמיד עמד בציפיות - מדובר בשחקן שיווקי חשוב. "גם אם יתגמש בשכר, זו עסקה בגובה 400 מיליון יורו"

(גודל טקסט)

ב-12 באוגוסט תחגוג פריז סן ז'רמן 50 שנה להיווסדות המועדון. אירוע גדול מתוכנן לאותו ערב, בתקווה שיהיה זה ניצחון כפול – השחקנים יתאחדו עם הקבוצה והאזרחים גם כדי לציין את "הניצחון על וירוס הקורונה". ואולי תהיה הפתעה נוספת בדמות הגביע עם האזניים הגדולות. בכל מקרה, בפ.ס.ז' בטוחים: ניימאר וקיליאן אמבפה יהיו שם.

 
 
חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה מדוברת בתקשורת כבר בקיץ שעבר, ולפני יומיים נכתב שישנה התקדמות, אך מעבר לכך שמדובר בעסקה מסובכת בין-כה, בשורות האלופה מבינים שמשבר נגיף הקורונה ישנה את פני הכדורגל וההעברות ענק יצמצמו. "אין לאף קבוצה כסף כדי להחתים את ניימאר וגם לא כדי לשלם לו", אמרו בפ.ס.ז' ל"מונדו דפורטיבו".
 
 
הברזילאי אולי הצליח להכעיס בחלק מהזמן בשל התנהלותו, סבל מפציעות (החמיץ את משחקי שמינית הגמר נגד מנצ'סטר יונייטד אשתקד, לדוגמא, וב-2017/18 נעדר מהגומלין נגד ריאל מדריד) ולמרות שסיפק מספרים נאים לא באמת עמד בציפיות, אך אין ספק שרכישתו, גם ב-222 מיליון יורו, הייתה מהלך אסטרטגי נפלא.

 


ניימאר. יישאר מחויך בפריז? (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)
 
 
פ.ס.ז' הכפילה פי שלושה את הסכם החסות שלה מול נייק עוד בקיץ (75 מיליון יורו במקום 25 מיליון יורו), הברזילאי מעורר עניין גם באמריקה שם הכדורגל הוא לא ענף הספורט הבכיר, ובנוסף לכך החולצות שלו נמכרו בקצב מסחרר. ניימאר עצמו מרוויח 31.6 מיליון יורו לעונה, כשרק לליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו שכר גבוה ממנו.  "גם אם ניימאר יהיה מוכן להתפשר בשכר כדי להקל על החתמתו, זה נראה מבצע בגובה של 400 מיליון יורו", הוסיפו במועדון.
 
 
ניימאר עצמו הציג העונה מספרים מפחידים. יש לו 18 שערים ועוד עשרה בישולים ב-22 משחקים בלבד בכל המסגרות. בין דצמבר לינואר עמד על רצף מרשים של שבעה משחקים ברציפות בהם כבש, ואסור לשכוח שהבקיע גם בצמד המשחקים נגד בורוסיה דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות. האם בברצלונה יפסיקו לפנטז או שצפוי עוד קיץ ארוך ומרתק?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי