נחשף: "אלכס פרגוסון רצה להעביר את כריסטיאנו רונאלדו לברצלונה"

כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון
כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון | Gettyimages

רמון קלדרון, נשיא ריאל מדריד לשעבר, חשף פרטים חדשים על המו"מ להבאת CR7 לבירת ספרד ועל הקשר של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד: "הוא לא אהב אותנו, אז הוא הציע אותו ליריבה שלנו". אז איך העסקה נפלה? כל הפרטים

(גודל טקסט)

רמון קלדרון, בעברו נשיא ריאל מדריד והאיש שרדף במשך כשנה אחרי כריסטיאנו רונאלדו ובסופו של דבר גם הצליח להנחית אותו בסנטיאגו ברנבאו, התראיין הערב (שישי) וחשף סיפור מאוד מפתיע על CR7, הכוכב הגדול של הבלאנקוס בעשור האחרון ומי שהוביל את ריאל מדריד בין השאר לארבע זכיות בליגת האלופות ולשתי אליפויות, עד שעזב ב-2018 ליובנטוס.

קלדרון אמנם היה האחראי לצירוף כוכבים רבים ובראשם כריסטיאנו רונאלדו, אבל נאלץ להתפטר מתפקידו עוד לפני ש-CR7 נחת בבירת ספרד וכלל לא היה שותף לימי השיא של הבלאנקוס עם רונאלדו, אבל הוא כן מכיר מקרוב את הפורטוגלי וכמובן שאת הקשיים הרבים שעבר המועדון כדי לצרפו ממנצ'סטר יונייטד. כעת הוא חושף שלא היה רחוק היום שהכוכב הצעיר, לימים אולי הכדורגלן הטוב בעולם, היה עובר דווקא לברצלונה.

"הרכישה של כריסטיאנו רונאלדו? זה היה מבצע שהתחיל ב-2007 ונמשך גם שנה אחר כך, עד שבסופו של דבר החתמתי אותו. היה מו"מ קשה עם מנצ'סטר יונייטד, זה היה ברור שהיא לא רוצה לוותר על הכוכב שלה, אבל רונאלדו היה מאוד מחויב למילה שהוא נתן לי. הוא מהרגע הראשון רצה לעבור לריאל מדריד – נתתי לו הצעה מאוד טובה ומשמעותית והוא לקח אותה בשתי ידיים".


רונאלדו ומסי. מתארים לעצמכם אותם יחד בברצלונה? ( SIU WU/AFP/Getty Images)

הבעיה הייתה דווקא המנג'ר של כריסטיאנו דאז, סר אלכס פרגוסון: "למעשה, פרגוסון לא רצה שהשחקן שלו יעזוב לריאל מדריד רק כי הוא לא אהב אותנו. ריאל מדריד הייתה יריבה של מנצ'סטר יונייטד והוא ראה בה קבוצה שמשיגה המון תארים על חשבונו, כי הוא זכה בתארים רבים ועדיין ריאל זכתה ביותר. לכן פרגוסון הציע את כריסטיאנו רונאלדו לברצלונה ששמחה מאוד על ההצעה, אב כריסטיאנו היה מאוד ברור ואמר שהוא חתם על זכרון דברים איתי ושהוא לא ישנה את דעתו. וכך היה. חתמנו על חוזה מחייב ובו גם פיצוי של 30 מיליון יורו אם אחד הצדדים מפר את ההסכם. זו גם הייתה הבעיה או אחד מחילוקי הדעות של כריסטיאנו עם נשיא ריאל הנוכחי".

קלדרון גם נשאל כיצד פספסה ריאל מדריד את ניימאר והודה: "הוא היה מאוד צעיר כשבחנו אותו ואני לא יודע לומר מי אלו שצפו בו, אבל זה לא היה הזמן שלו להגיע לריאל מדריד. זה קורה הרבה פעמים, כי שחקנים צעירים כל הזמן מנסים להגיע לקבוצות הגדולות והם עדיין לא מוכנים באותם זמנים, לא כולם מראים בגיל כזה את האיכויות הנדרשות כדי לשחק בריאל מדריד. 


ניימאר. אחד שבסופו של דבר כן הגיע לברצלונה ולא לריאל (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי