הרמז של אנטואן גריזמן לברצלונה? "אני כאן"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | JOHN MACDOUGALL / Contributor

פחות משנה אחרי שנרכש תמורת 120 מיליון יורו, התקשורת הקטלונית ממשיכה לעסוק בשיתוף פעולה אפשרי בין מסי, סוארס, מרטינס וניימאר ומתייחסת אל הצרפתי כמי שצפוי לעזוב. בטוויטר הוא התייחס לעניין בבדיחות הדעת

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

עדיין רחוק היום שהכדורגל ישוב לפעילות, אפילו אימוני הקבוצות טרם התחדשו בספרד שסובלת קשות מנגיף הקורונה, אבל התקשורת המקומית, בעיקר בברצלונה, ממשיכה לעסוק באפשרות שלאוטרו מרטינס ינחת בקטלוניה ויאחד כוחות עם ליאו מסי ולואיס סוארס.

זה לא סתם שלא הזכרנו את אנטואן גריזמן, כי גם בקטלוניה אפשר לומר שמתעלמים מהכוכב הצרפתי שרק עבר מאתלטיקו מדריד לפני פחות משנה תמורת 120 מיליון יורו. בשער העיתון "ספורט" בחרו בכותרת "הם יכולים לשחק יחד" ושם הופיעו סוארס, מסי, מרטינס וגם ניימאר – כוכב נבחרת ברזיל ופ.ס.ז' שמקווה שאולי הקיץ יוכל לשוב למועדון, כשלוש שנים לאחר שהופעל סעיף השחרור שלו.

לפי הדיווחים באיטליה, אינטר ממשיכה להתעקש כי תשחרר את הנכס הארגנטיני שלה רק תמורת סעיף השחרור שלו, משמע 111 מיליון יורו, כשגם אפשרות של הפחתת המחיר על ידי העברת ארתורו וידאל ו/או שחקנים אחרים מברצלונה למילאנו נשללה על ידי הנראזורי. לכן, בברצלונה יצטרכו למכור את אחד הכוכבים, ככל הנראה אנטואן גריזמן או פיליפה קוטיניו, כדי לאפשר את רכישת לאוטרו מרטינס.

אמש (שבת) גולש אמיץ בטוויטר העלה את שערי העיתונים בימים האחרונים, תייג את אנטואן גריזמן ושאל אותו "איפה אתה?", בתגובה לכך שהעיסוק הוא בשיתוף פעולה של מסי, סוארס, מרטינס וניימאר וכותרת נוספת על כך שגריזמן נמצא בשוק ההעברות. האחרון, בכלל בלי להתבלבל, הגיב לשאלה בתשובה "אני כאן" – מה שמתפרש כרמז לכך שאין לו שום כוונה לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי