אותם הוא מעדיף לשכוח: הרכב השחקנים הגרועים ששיחקו עם מסי

ליונל מסי
ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images

ב"סאן" הבריטי הרכיבו את ה-11 שזכו לשחק עם קפטן ברצלונה אך נכשלו טוטאלית. הבלם שעלה 20 מיליון יורו ורשם פחות מ-900 דקות, הקשר שהגיע בחורף ומיעט לשחק וגם השוער שפישל בגדול במונדיאל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי נחשב בעיני רבים כאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול מכולם. ניימאר תמיד אמר שזו הייתה חוויה עצומה לשחק עם "האליל" שלו, וצ'אבי ציין: "הוא נמצא ברמה הרבה יותר גבוהה מכל האחרים. אלה שלא רואים את זה הם פשוט עיוורים". מסי עצמו זכה לשחקן גם כן עם שמות גדולים, בעיקר בברצלונה, אבל יש גם כאלה שהיה מעדיף לשכוח, בעיקר בנבחרת שנשארת עבורו מעין צלקת. ב"סאן" הבריטי הציגו את נבחרת 11 הגרועים ביותר ששיתפו איתו פעולה.

 
 
בין הקורות נמצא ווילי קבאז'רו, שוער מחליף בצ'לסי ומנצ'סטר סיטי, שזכה למקום בהרכב נבחרת ארגנטינה במונדיאל. במשחק נגד קרואטיה בשלב הבתים הוא פישל בגדול, "בישל" לאנטה רביץ' את שער היתרון והאלביסלטה הובסו.
 
 
חוליית ההגנה מורכבת משחקן אחד מהנבחרת ושלושה מברצלונה. סנטיאגו ורג'יני מהאלביסלטה זכה לכבוד המפוקפק. "המגן המגושם", נכתב ב"סאן" על מי שכבש את אחד השערים העצמיים המוזרים בתולדות הפרמיירליג, כאשר סנדרלנד הובסה 8:0 על ידי סאות'המפטון. דמיטרו צ'יגרינסקי היה אמור להיות שם גדול. הוא הגיע משחטאר דונייצק בקול תרועה רמה בקיץ 2009 בתמורה ל-20 מיליון יורו אך נכשל. האוקראיני שוץף ב-851 דקות בלבד. מארק מונייסה (כיום בערב הסעודית) ודוגלאס מהקטלונים משלימים את ההגנה.

ווילי קבאז'רו. מסי לא יסלח (Gettyimages)
 

 
אלכסנדר סונג הגיע לברצלונה בקיץ 2012 מארסנל וממש הלך בדרכו של אלכסנדר חלב. יחד איתו במרכז השדה נבחרו אנסו פרס מהנבחרת, שלא עמד מעולם בציפיות.  על סנדרו רמירס נכתב: "קשה להאמין שהוא רשם 32 הופעות עם שחקני התקפה כאלה". בשלוש השנים האחרונות הוא כבש חמישה שערים בלבד. כיום הוא מנסה את כוחו בוויאדוליד. את חוליית הקישור משלים קווין פרינס בואטנג שהגיע בחורף 2019 כדי לחזק את הקישור. "הוא נראה כמו דג מחוץ למים", נכתב על האיש שזכה ללעג בקאמפ נואו. הוא רשם ארבע הופעות בלבד והיום הוא בבשיקטאש.
 
 
ריקי אלברס "איכשהו שיחק עם מסי במונדיאל 2014, על אף שאף אחד לא מחזיק ממנו בסנדרלנד". מעבר לכך שנכשל, הוא גרם לחתולים השחורים לבעיות משפטיות כשלא רצו להחתימו, אף הוא עלה למועדון 20 מיליון ליש"ט.  את החוד מוליך פרנקו די סנטו שבקורות החיים שלו יש סבב קצר בצ'לסי, והוא שיחק גם בשאלקה ו-וורדר ברמן. כיום הוא באתלטיקו מיניירו. הוא שיחק עם מסי במוקדמות מונדיאל 2014. מסי סיפק לו מסירה מצוינת והחלוץ היה יכול להיות גיבור הרגע ולהכריע את המשחק נגד בוליביה אך הוא החמיץ.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי