"סופר ריאל מדריד": בספרד הציגו את תוכנית הענק של פרס

ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה
ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה | Alex Grimm/Getty Images

ב"מארקה" הכריזו שמדובר אולי בפרויקט השאפתני ביותר של הנשיא איי פעם. בקיץ 2022 עם תום שיפוץ הברנבאו, הוא מקווה להציג רשמית את אמבפה והולאנד: "עונות המעבר הסתיימו". וגם: אורווגואי צעיר על הפרק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פלורנטינו פרס היה האיש שפתח את עידן הגלאקטיקוס בריאל מדריד בקיץ 2000, וכעבור תשע שנים הדהים את עולם הכדורגל כשפיזר רבע מיליארד יורו והנחית את כריסטיאנו רונאלדו ושאר כוכבי תבל. כעת לפי "מארקה" הנחשב כמקורב למועדון, הנשיא, שבקיץ 2022 ישלים עשרים שנה כנשיא – מתכנן את "סופר ריאל מדריד" לעת ההיא. מה בתכנון? הסנטיאגו הברנבאו החדש וכוכבי ענק.

"כעת, לאחר מספר עונות מעבר – הראשונה לאחר עזיבתו של רונאלדו והשנייה בין היתר בגלל וירוס הקורונה, פלורנטינו יודע מה יהיה פרויקט העל שלו, ותאריך המפתח הוא 2022", נכתב שם. "ייתכן וזה יהיה הפרויקט השאפתני ביותר שלו". האם קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד יובילו את חוד הבלאנקוס יחד עם הברזילאים שיבשילו וכן מרטין אודגור? בכתבה סקרו את דרכו של פרס מאז הצטרף לריאל, כשאמונתו תמיד הייתה שהדרך להפיכת הקבוצה לטובה בעולם היא צירוף השחקנים הטובים בעולם.

ריאל רוצה שחניכת האצטדיון החדש שלה תתקיים עם כוכב על כמו הצרפתי שהוא החלום הגדול של פרס. נטען לא אחת כי אמבפה מסרב בכל תוקף להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן. בבלאנקוס לא מאמינים שהצרפתים יוותרו על הכנסה אפשרית של 250 מיליון יורו וייעשה ניסיון לצרפו בקיץ הבא, אך אם לא תהיה ברירה הם מצאו נחמה.

פרס עם זידאן. תוכנית ענק (DANI POZO/AFP/Getty Images)

הנשיא מתגאה מאוד בעובדה שאחרי שנים של חוסר הצלחה – הוא עומד בהבטחה ומשפץ את המגרש המיתולוגי. הוא טוען שהכנת אצטדיון חדש היא פשוטה יותר מאשר שיפוץ הקיים, ושהמגרש החדש יביא לעלייה ניכרת בהכנסות. הרעיון להציג את אמבפה ככוכב החדש של הקבוצה יכול להביא לטירוף גדול כפי שארע בקיץ 2009 כש-90 אלף איש המתינו לרונאלדו.

עוד כוכב שעל הפרק הוא ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד, שכבש העונה 40 שערים. יחד איתם ישחק מרטין אודגור שחווה עונה מצוינת בריאל סוסיאדד, ונכתב כי גם הברזילאים – ויניסיוס ג'וניור, על אף שהוא לוקה בחסר בסיומת, ורודריגו שרשם עונת בכורה טובה בקבוצה הבוגרת – יהיו שחקנים משמעותיים. במועדון בטוחים כי הברזילאי יהיה אחד השחקנים הטובים בעולם.

 
לצד מדיניות הגלאקטיקוס, בריאל לוטשים עיניים לשחקנים צעירים ומוכשרים. לצד הפרסומים על הצטרפותו האפשרית של אדוארדו קמאבינגה, שם חדש שעלה הוא פאסונדו פליסטרי, קשר הכנף בן ה-18 של פנייארול. "הוא נחשב לאחד השחקנים הטובים במולדתו", נכתב בדיווח ב"אס". ריאל נמצאת ביחסים טובים עם קבוצתו הנוכחית, ממנה הצטרף פדה ואלוורדה למועדון (בתמורה לחמישה מיליון יורו) והבלאנקוס עוקבים אחריו בתשומת לב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי