ריאל רוצה לצרף את הולאנד בקיץ. ב"בילד" נטען: אין לו סעיף שחרור

ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה
ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה | Alex Grimm/Getty Images

בספרד פירטו על התוכניות של זיזו לקיץ ונטען כי הוא רוצה לצרף את חלוץ דורטמונד שיכול להשתחרר ב-75 מיליון יורו, אלא שבגרמניה ענו: זה נכון רק ל-2022. וגם: עתידו של אמבפה והמחליף של קאסמירו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

העונה של ריאל מדריד לא עומדת בציפיות עד עתה. המאמן זינדין זידאן יודע שהוא חייב לבנות קבוצה טובה יותר והוא ממשיך לעבוד במרץ על ריאל מדריד מודל 2020/21. הצרפתי לא מבזבז זמן בפגרה הכפויה. בתקשורת הספרדית הציגו את סדרי העדיפויות שלו: חיזוק להתקפה – ארלינג הולאנד כן, קיליאן אמבפה כרגע לא, וקשר אחורי שיפחית את העומס של קאסמירו. 

הבלאנקוס כבר הבינו שיהיה בלתי אפשרי לצרף את כוכבה של פריז סן ז'רמן הקיץ אך משוכנעים שלא יאריך את חוזהו ולכן הקיץ הבא, קיץ 2021, יהיה המפתח. נזכיר כי רק בשבת אקס פריז סן ז'רמן אמר שהוא יודע ממקור מאוד אמין שהעברתו של הצרפתי כמעט נסגרה, אך הקורונה עצרה הכל. מנגד, חלוצה הנורבגי הצעיר של בורוסיה דורטמונד, שכבש העונה כבר 40 שערים בכל המסגרות – יכול לעזוב בתמורה ל-75 מיליון יורו, כך נטען. "הולאנד, ואז אמבפה", נכתב בשער "מארקה", עיתון הספורט הגדול בספרד הבוקר (ראשון)

בספרד הסבירו: הנורבגי גובר על אמבפה משום שלצרפתי אין דרך לעזוב בקיץ. היכולת החלשה של לוקה יוביץ' העונה הביאו לכך שזידאן יילך בכל הכוח על הנורבגי. לגבי אמבפה, נכתב שהוא יוכל להיות כמו כריסטיאנו רונאלדו – ממתינים לו שנה נוספת, והוא יסתום חור של עשור שלם. יוכל לשחק בכנף ובהמשך לעבור הסבה לחלוץ. "קשה אך לא בלתי אפשרי", נכתב לסיכום הידיעה.

אולם, בהמשך היום, בגרמניה מיהרו להכחיש. לטענת העיתון, מדובר במידע שגוי. "סעיף השחרור של הולאנד ב-75 מיליון יורו הוא רק מקיץ 2022, בספרד מתוסכלים", נכתב ב"בילד", עיתון הספורט הגדול בגרמניה. אם ריאל או כל קבוצה אחרת תרצה את הולאנד הקיץ, המחיר יהיה גבוה יותר מערך השוק שלו. עוד נכתב כי אין סיכוי שהולאנד ירצה לעזוב אחרי חצי שנה בלבד.

 

"אף אחד לא יכול עם קאסמירו", נכתב בתקשורת הספרדית. סמי קדירה, אסייר יירמאנדי, מרקוס יורנטה, דני סבאיוס ומאתיה קובאצ'יץ' – כולם חשבו שיוכלו לתפוס את מקומו אך עזבו. הברזילאי רשם העונה יותר דקות מכל אחד אחר (3,120, מקדים במעט את סרחיו ראמוס עם 3,033). גם בעונתו האחרונה של זידאן הוא היה שחקן השדה עם מספר הדקות הגבוה ביותר. כעת הצרפתי חושש מה יקרה אם הוא ייפצע.

שלושה שמות נמצאים על הפרק. אנגולו קאנטה מצ'לסי עלה כמועמד בימים האחרונים. הוא הקשר בעל הסגנון הדומה ביותר לקאסמירו ועל האיכות שלו אין עוררין. נטען כי הבלוז פתוחים לניהול משא ומתן עבורו. שכרו גבוה מאוד, אך נקודות זכות יש לצרפתי משום שהוא משתף פעולה מצוין עם פול פוגבה בנבחרת.

אדוארדו קמאבינגה רק בן 17 אבל כבר מבוקש בכל רחבי אירופה. לפי "אס", זידאן רוצה לבצע רכש בפרופיל דומה של רפאל וראן שהגיע בגיל צעיר מאוד ואת הפריצה הגדולה עשה בשורות הבלאנקוס. אם כי, מדובר בכל זאת העסקה המוערכת ב-40-50 מיליון יורו. גם בובקרי סומרה, קשרה של ליל, שכבר זכה להתעניינות מצד ליברפול של יורגן קלופ – מועמד להגיע לבלאנקוס. הוא בלט בנבחרת הצעירה של צרפת.

קאסמירו. גם הוא זקוק למנוחה מדי פעם (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי