לא כריסטיאנו רונאלדו ולא ליאו מסי: מוריניו בחר את השחקן הטוב ביותר

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | Gettyimages

המאמן הפורטוגלי בחר ברונאלדו "פנומנו" והסביר: "אמנם השניים האחרים היו בטופ במשך 15 שנה, אבל מבחינת כישרון ויכולת, אף אחד לא מתעלה על הברזילאי. הפציעות הרגו לו את הקריירה שהייתה יכולה להיות טובה יותר"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו נדרש גם הוא לסוגייה לגבי השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה. הפורטוגלי אימן את כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד במשך שלוש עונות ופגש לא פעם כיריב את ליאו מסי. בשיחה עם אתר "Live Score" הסביר המאמן של טוטנהאם: "לא זה ולא זה – אני בוחר בשחקן אחר".

רונאלדו נזאריו, חלוץ העבר הברזילאי, זכה לכבוד. מוריניו אמר: "רונאלדו פנומנו. כריסטיאנו ומסי עשו קריירה ארוכה ממנו והם בטופ לפרק זמן ממושך יותר וזה לא פשוט להיות 15 שנה למעלה. אבל מבחינת כישרון ויכולת, אף אחד לא מתעלה על הברזילאי".

כזכור, מוריניו היה עוזרו של בובי רובסון האנגלי כאשר זה אימן את ברצלונה בעונת 1996-97. זו הייתה העונה הגדולה בקריירה של רונאלדו בה כבש 47 שערים ב-49 הופעות, ואת השער בדריבל נגד קומפוסטלה אף הגדיר כשער היפה בקריירה שלו. "כשהייתי בברצלונה עם רובסון, הבנתי שהוא השחקן הטוב ביותר שראיתי ושעוד אראה בחיי".

רונאלדו. הבחירה של מוריניו ( ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)

החלוץ הברזילאי זכה במונדיאל עם ברזיל ב-2002, היה חלק מעידן הגאלקטיקוס של ריאל מדריד ובעיקר חורר רשתות בכל ליגה – בברזיל, בהולנד, בספרד ובאיטליה, אך יש כאלה הרואים בקריירה שלו כמוחמצת. מוריניו אמר: "הפציעות הרגו את הקריירה שלו שהייתה יכולה להיות מדהימה עוד יותר. לילד בן ה-19 היה כישרון מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי