רואים את האור בקצה המנהרה: בספרד יחזרו לאימונים ביום שני

ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו
ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ראש הממשלה פירט ארבעה שלבים של חזרת הספורט התחרותי. תחילה אימונים אישיים במתחם. כעבור שבועיים ייתאפשר תרגול בקבוצות קטנות ובאחד ביוני התקווה היא לקיים אימונים מלאים. הליגה תחזור ב-5 או ב-12 ביוני

(גודל טקסט)

חובבי הכדורגל הספרדית קיבלו בשורות טובות. בזמן שליגות גדולות כמו הליגה ההולנדית והליגה הצרפתית בוטלו בהחלטת הממשלה, בספרד מדברים על "אסטרטגיית יציאה" וחזרה לשגרה גם בספורט התחרותי. ראש הממשלה הודיע על ארבעה שלבים מתוכננים, החל מאימונים פרטניים בארבעה במאי ועד חזרת הליגה עצמה בחמישה ביוני או שבוע לאחר מכן.

"ההקלות בהסגר יהיו הדרגתיים, א-סימטריים לפי אזורים ומתואמים", נאמר בהכרזה, בהתאם למקרי התמותה (עד כה בספרד היו קרוב ל-24 אלף) השחקנים יוכלו לעזוב את בתיהם ולחזור למתחם האימונים של הקבוצות בארבעה במאי ולהתאמן עם מאמן הכושר והציוד. כמובן שהכל יתרחש תחת הגבלות ומרחקים.

כעבור שבועיים, ב-18 במאי, תינתן האפשרות לאימונים בקבוצות קטנות של שישה עד שמונה. כמובן שלא תיתאפשר היווצרות של יותר מעשרה אנשים על המגרש עצמו, וגם לא בחדר ההלבשה.

מתוכנן שבאחד ביוני הקבוצות יוכלו להתאמן יחד. כעבור ארבעה ימים הליגה עתידה לחזור בדלתיים סגורות ללא קהל, וייתכן עיכוב של שבוע (12 ביוני) ואז ייצא לדרך המחזור ה-28. לפני הפגרה הכפויה, ברצלונה השתלטה כמובן על הפסגה על חשבונה של ריאל מדריד.

ליאו מסי. בקרוב הוא חוזר (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי