ברצלונה קבעה תג מחיר לקוטיניו, דורטמונד רוצה את אנסו פאטי

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

הקשר ישוב מהשאלה בבאיירן ועל פי "מונדו דפורטיבו" צפוי להישאר, אלא אם תתקבל הצעה בגובה 100 מיליון יורו. וגם: הכישרון הצעיר על הכוונת של הגרמנים, אלופת ספרד ביקשה זמן לחשוב על כך. וגם: ארתור ואוננה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו צפוי להיות אחד השחקנים הכי מחוזרים בחלון ההעברות הקרוב. על אף שהוא ישוב מהשאלה שלא תוכל להירשם כהצלחה מסחררת בבאיירן מינכן ודי ברור שגם בברצלונה לא יתנגדו למכור אותו עבור ההצעה הנכונה, נראה כי המאמן קיקה סטיין, שכידוע מונה לתפקיד לאחר ש"הקוסם הברזילאי" הושאל, דווקא מעוניין לתת לו הזדמנות בקבוצה ולא ימהר לשחררו.

לפי הכותרת הראשית הבוקר (חמישי) ב"מונדו דפורטיבו", ברצלונה מוכנה לשחרר את קוטיניו תמורת 100 מיליון יורו בלבד – אחרת הוא יישאר בקבוצה וינסה להרוויח מחדש את מעמדו ומקומו בהרכב. צ'לסי וניוקאסל כבר החלו במגעים עם הקשר לפי כל הפרסומים, אולם ספק גדול אם אחת מהן תשלם 100 מיליון יורו – סכום שלא נראה סביר ואם זו אכן החלטתה של ברצלונה ולא ניסיון להפעיל לחץ, בספרד מסכימים שהוא יישאר בברצלונה לאחר שדברים דומים נכתבו גם אתמול בעיתון "ספורט".

במקביל, ברזילאי נוסף שצפוי לשחק בעונה הבאה בברצלונה הוא ארתור, שחקן הקבוצה שהתייחס לכל הפרסומים האחרונים לפיהם הוא קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. יובנטוס היא המועמדת המובילה לצרף את ארתור ואף נכתב כי כבר החלה בשיחות עם ברצלונה, גם על טרייד אפשרי לפיו מיראלם פיאניץ' יעבור לברצלונה תמורת ארתור, אלא שהאחרון הבהיר אמש: "אני רוצה להישאר בברצלונה. אני מודה לכל הקבוצות על ההתעניינות בי, אבל אני רוצה להמשיך". 


שער ה"מונדו דפורטיבו" הבוקר (מסך)

גם אנדרה אוננה, שוער אייאקס שצפוי לעזוב הקיץ את אמסטרדם תמורת כ-35 מיליון יורו, סכום שהובטח לו על ידי ראשי המועדון שיוביל לשחרורו, נשאל על עתידו בעקבות הדיווחים על פנייה רשמית מצד ברצלונה: "אני עוד לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, אבל הרצונות שלי ברורים וידועים. שלא תבינו אותי לא נכון, אני מאוד נהנה באייאקס, אוהב את המועדון ומודה לו על הכל, אבל היו לי כאן חמש שנים נהדרות וכעת זה הזמן שלי לקחת צעד אחד קדימה בקריירה".

עוד בבארסה, לפי "ספורט" הכישרון הצעיר הנפלא אנסו פאטי מבוקש בבורוסיה דורטמונד. הצהובים-שחורים שידועים ביכולת שלהם לקדם שחקנים, רואים בו יורשו של ג'יידון סאנצ'ו שצפוי להימכר הקיץ לאנגליה, ככל הנראה למנצ'סטר יונייטד. 

בשער העיתון נכתב כי אלופת ספרד ביקשה זמן להחליט אך במועדון רואים בו שחקן העתיד כך שרק אפשרות של השאלה או מכירה עם אופציית קנייה (מצד הספרדים) ללא כל התנגדות של דורטמונד תאפשר את קיום העסקה. אם בארסה תצרף הקיץ כוכב גדול נוסף לחלק הקדמי זה עשוי לפגוע בהתקדמותו. השנה רשם פאטי בן ה-17 חמישה שערים ובישול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי