Sport1 Banner

הרכש הגדול של הקיץ? ריאל מדריד רוצה את דה בריינה

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", הבלאנקוס עוקבים מקרוב אחרי מעמדו של הקשר שרמז שלא יישאר אם קבוצתו תושעה מאירופה. "הוא יהיה המחליף המושלם למודריץ'". וגם: רודריגו עשוי לעזוב בהשאלה, ומתי חוזרים האימונים?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קווין דה בריינה פתח ביום שבת דלת אפשרית לעזיבת מנצ'סטר סיטי כשאמר בראיון למולדתו כי שנתיים בלי אירופה זה יותר מדי זמן עבורו, בהתחשב לעונש העומד נגד קבוצתו. אלופת אנגליה כבר הגישה ערעור כמובן, אך ההצהרות האלה לא פסחו על אוזניהן של הקבוצות הגדולות באירופה, ואחת מענקיות היבשת כבר שמה עין.

ריאל מדריד, שראתה מקרוב-קרוב את הביצועים של הקשר הבלגי שהיה נפצע במשחק שמינית גמר ליגת האלופות בסנטיאגו ברנבאו ואף כבש – שמה עין על דה בריינה ותעשה מאמץ לצרפו, כך לפי "מונדו דפורטיבו". "ריאל קשובה לכל מה שקורה איתו ותשמח לצרפו לחוזה ארוך טווח. הוא יהיה המחליף המושלם ללוקה מודריץ'", נכתב בנוסף בדיווח.

טיבו קורטואה ואדן הזאר, חבריו לנבחרת, בהחלט יכולים להיות גורם חשוב ועשויים לנסות לשכנעו להצטרף. שווי השוק של דה בריינה עומד על 120 מיליון יורו וכמובן שיש לו חוזה בשורת האנגלים, אך נטען שהספרדים ינסו למצוא תוכנית לצרפו. ואם לא – התפקיד הזה יינתן למרטין אודגור, הקשר הנורבגי שמושאל לריאל סוסיאדד.

רודריגו. יעזוב בהשאלה? ( Angel Martinez / Stringer)

עוד לגבי הבלאנקוס, נטען כי המועדון ייתן הזדמנות שנייה ללוקה יוביץ' שמבוקש במילאן. על אף האכזבה מעונת הבכורה, כשכבש פעמיים בלבד ב-24 משחקים, במועדון בטוחים ששנת ההסתגלות הייתה הכרחית. זינדין זידאן מאמין בו. מעבר לכך, נטען כי חזרתם של מרקו אסנסיו ואדן הזאר הפצועים תחזק משמעותית את הקבוצה בפיניש של העונה, ולקראת העתיד מעמדו של רודריגו הצעיר נמצא בסכנה. הברזילאי שנראה נהדר נגד גלאטסראיי וכבש שלושער ובסך הכל הבקיע שבעה שערים העונה – עשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת.

ומה קורה עם החזרה לאימונים? בספרד נטען כי היום ייפגש זינדין זידאן עם שאר אנשי הצוות המקצועי במטרה לקבל החלטה. כרגע לשחקנים אין תאריך חזרה לוולדבבאס לגבי האימונים האישיים. קורטואה רמז שזה עשוי לקרות ביום רביעי, אך הכל מצביע על כך שזה יקרה בשבוע הבא (11 במאי). בינתיים מפקחים של הלה-ליגה יבקרו במתחם האימונים כדי לראות שהכל תקין מבחינת ביטחון הבריאות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי